Edenred on joutunut haittaohjelman kohteeksi

Edenredin  tietojärjestelmät joutuivat haittaohjelman kohteeksi marraskuun 21. päivänä. Työskentelemme yhdessä pääkonttorin kanssa saadaksemme järjestelmämme taas toimintakuntoisiksi ja olemme hyvin lähellä palauttaaksemme toimintaamme normaaliksi.

Haittaohjelman havaitsemisen jälkeen Edenred toteutti välittömästi vastatoimenpiteet tulevien tartuntojen estämiseksi yrityksen kyberturvallisuuskäytäntöjen mukaisesti.

Edenred on sitoutunut käyttämään kaikkia käytettävissä olevia keinoja toimintansa sekä asiakkaiden tietojen suojelemiseksi.

Edenred on ottanut yhteyttä tarvittaviin viranomaisiin asian osalta.

Kysymyksiä ja vastauksia tilanteesta

Mihin haittaohjelma vaikuttaa?

Tällä hetkellä työntekijämme eivät pääse työkoneilleen eikä järjestelmiimme. Asiakaspalvelumme on myös suljettu, mutta asiakastukiosiostamme löytyy vastauksia yleisimpiin kysymyksiin:

Asiakastuki työnantajille

Asiakastuki työntekijöille

Asiakastuki palveluntarjoajakumppaneille

Vaikuttaako haittaohjelma rahaliikenteeseen ja tileihin?

Hyökkäys ei vaikuta rahaliikenteeseen eikä tileihin.

Toimivatko Edenredin kortit?

Tilanne ei vaikuta maksuliikenteeseen, voit käyttää korttiasi normaaliin tapaan.

Voinko tilata henkilöstöetuja?

Voit tehdä kortti- ja setelitilauksia verkossa sekä hallinnoida tilauksia normaaliin tapaan Edenredin työkaluissa.

Voinko käyttää Edenredin työkaluja ja sovelluksia kuten MyEdenred, Ticket on the Web sekä Kumppani-portaalia?

Tilanne ei vaikuta asiakkaiden käyttämiin työkaluihin ja sovelluksiin. Voit käyttää niiitä normaaliin tapaan.

Milloin tilanne palaa normaaliksi?

Tiimimme kuin myös alan parhaimmat konsultit tekevät kaikkensa palauttaakseen tilanteen normaaliksi.

Haluatko kuulla lisää?

Haluatko tietää enemmän Edenredin henkilöstöeturatkaisuista? Autamme sinua mielellämme. Täytä alla oleva yhteydenottolomake, olemme sinuun yhteydessä.