Työnantajien
tuki

Tuki palveluntarjoajille ›             Tuki edunsaajille ›

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin

Miten ja missä lounasetua voi käyttää?

Edenred-kortilla, Ticket Lounas® -kortilla, Ticket Duo® -kortilla, mobiilimaksulla ja lounasseteleillä voi maksaa Edenredin palveluverkostoon kuuluvissa ravintoloissa, pikaruokaloissa ja lounaskahviloissa Suomessa. Verkostoomme kuuluu yli 14 500 käyttöpaikkaa. Yksittäinen maksu voi olla enintään kulloinkin voimassaolevan Verohallinnon luontoisetupäätöksen mukainen maksimi- ja minimiarvo. Vuonna 2018 enimmäisarvo on 10,40 € ja minimiarvo 6,50 €. Käyttökohdehakuun

Missä ja mihin liikunta- ja kulttuurietua voi käyttää?

Edenred-korttia, Ticket Virike® (Mind&Body®) -korttia, Ticket Duo® -korttia ja virikeseteleitä sekä mobiilimaksua voi käyttää Edenredin palveluverkostoon kuuluvissa liikunta – ja kulttuuritoimipisteissä ympäri Suomea. Verkostoon kuuluu tällä hetkellä 6500 paikkaa. Käyttökohdehakuun

Virike-edulla voi maksaa myös urheiluvälineiden vuokrauksen. Virike-edulla voi siis maksaa hissilipun lisäksi myös suksien tai laudan vuokrauksen kun on menossa laskettelemaan, kiipeilykengät ja -valjaat seinä- tai jääkiipeilyä varten.

Mikä on toistotoiminto?

Toistotoimintoa käyttäessä, työntekijän ei tarvitse joka kuukausi valita ladattavaa saldoa vaan sama summa latautuu automaattisesti kortille. Voit hyväksyä toistotoiminnon osaksi saldolatauspyyntöä. Tämän hoidat helposti Ticket® On-the-Web -tilaustyökalussa. Muistathan myös ohjeistaa työntekijät toistotoiminnon käytöstä.

Miten otan käyttöön kortti- ja mobiilimaksamisen?

Lounas- ja Virike-etu on helppoa tarjota korttina, suosituin on nämä edut yhdistävä Edenred-kortti (kortissa lähimaksu ikoni). Korttiratkaisu sisältää myös mahdollisuuden maksaa matkapuhelimella – MyEdenred-sovelluksella, Apple Paylla tai Google Paylla. Kortit voit tilata helposti täältä tai ota yhteyttä myyntiimme sivun alaosan lomakkeella, autamme sinua mielellämme!

Kuinka kauan kortti ja sen saldo ovat voimassa?

Kortti on voimassa 24 kuukautta sen tilauspäivästä. Kortin voimassaoloaika on merkitty kortin etupuolelle. Näet yrityksenne työntekijöiden korttien voimassaoloajat Ticket-On-the-Web -tilaustyökalusta. Henkilöstöasioista vastaaville yhteyshenkilöille lähetetään lisäksi sähköpostitse ilmoitus, mikäli työntekijöiden kortteja on vanhenemassa 30 päivän sisällä.

Kortille ladattu saldo on voimassa 24 kuukautta saldon latauspäivästä.

Kuinka kauan työntekijä voi käyttää korttia, kun hän on lähtenyt yrityksen palveluksesta?

30 päivää siitä, kun työntekijä on laitettu ”poissa palveluksesta” -tilaan Ticket on The Web -tilaustyökalussa.

Ticket® On-the-Web – Kuinka saan toisen henkilön hallinnoimaan tilauksia?

Voit lisätä ja poistaa yhteyshenkilöitä Ticket On-the Web -tilaustyökalussa.

Työntekijällä on kortti entiseltä työnantajalta. Voiko hän ottaa vastaan uuden työnantajan edut?

Kyllä uuden työnantajan edut voi ottaa käyttöön. Kortti aktivoidaan ja rekisteröidään MyEdenrediin eri käyttäjätunnuksella kuin edellinen kortti. Käyttäjä määrittelee tunnuksen itse.

 

Mistä löydän asiakasnumeroni?

Löydät asiakasnumerosi laskusta tai korttien tilaus- ja hallinnointipalvelu Ticket-On-the-Webin oikeasta yläkulmasta, kirjauduttuasi palveluun.

Miten kortti aktivoidaan?

Kortin aktivointi:

  1. Lataa MyEdenred-sovellus sovelluskaupastasi tai mene osoitteeseen www.myedenred.fi
  2. Valitse MyEdenredissä ”Rekisteröidy ja aktivoi kortti”
  3. Syötä korttisi sarjanumero kortin kääntöpuolelta
  4. Vahvista aktivointi syöttämällä henkilötunnuksesi
  5. Valmis, kortti on aktivoitu!

 


 

Asiakaspalvelu

(09) 7594 2848 (pvm/mpm)

Avoinna: ma-pe, klo:
9:00-16:00

HALUAN KUULLA LISÄÄ PALVELUISTA TYÖNANTAJILLE

Haluatko tietää enemmän Edenredin henkilöstöeturatkaisuista? Autamme sinua mielellämme. Täytä alla oleva yhteydenottolomake, olemme sinuun yhteydessä.