Avoimet
työpaikkamme

Olemme Suomen johtava työsuhde-etujen tarjoaja ja suomalaisten yritysten kumppani työhyvinvoinnin edistämisessä. Tarjoamme modernit ratkaisut tärkeimpiin henkilöstöetuihin; lounas-, liikunta-, kulttuuri- ja työmatkaetuun. Haluamme mahdollistaa suomalaisten hyvinvoinnin niin töissä kuin vapaa-ajallakin, ja koska ”you gotta know what you sell” – panostamme aidosti siihen, että meillä viihdytään ja voidaan hyvin.

Tällä hetkellä avoinna olevat tehtävämme:

Manager, Customer Care

Haluatko työskennellä yrityksessä, jonka tuotteet tukevat työhyvinvointia suomalaisissa yrityksissä?

Onko intohimosi ylläpitää ja kehittää edelleen erinomaista asiakaskokemusta asiakaspalvelun keinoin?

Etsimme äitiysloman sijaiseksi Sinua,

Mananger, Customer Care

toimimaan tärkeänä osana Edenredin asiakaskokemuksen kehittämistä Vallilan toimistollemme. Tavoitteenasi on varmistaa erinomaisen asiakaskokemuksen tuottaminen asiakasrajapinnassa sekä asiakaspalvelumme kehittäminen, johtaminen ja laadun varmistaminen. Nautit työskentelystä tiimissä ja asiakasrajapinnassa. Olet luonteeltasi ongelmien ratkoja ja tunnet asiakaspalvelun prosessit ja keskeiset mittarit. Valmennat, motivoit ja innostat tiimiäsi kohti parempia suorituksia.

Mitä kuuluu päivittäisiin työtehtäviisi?

  • Toimit asiakaspalvelun vastuullisena esimiehenä ja johdat asiakaspalvelun toimintaa,
  • luot tiimillesi menestyksen mahdollisuudet ja autat ihmisiä pääsemään tavoitteisiin,
  • ratkaiset häiriö- ja ongelmatilanteita minimoiden tai estäen asiakkaille aiheutuvat vaikutukset,
  • luot, muokkaat ja virtaviivaistat asiakaspalvelun prosesseja,
  • seuraat ja kehität asiakaspalvelun mittareita,
  • varmistat tarvittavan dokumentaation sekä sujuvan sisäisen ja ulkoisen viestinnän sekä
  • toimit palveluasiantuntijana projektitiimeissä ja olet valmis kohtaamaan asiakkaamme niin myynti- kuin palvelutilanteessakin.

Tarjoamme Sinulle määräaikaisen kokopäiväisen työn kansainvälisessä ja menestyksekkäässä FinTech-yrityksessä, jonka yhtenä arvona on yrittäjähenkisyys. Se elää meillä vahvana ja saatkin vapaat kädet tehdä työtäsi ja mahdollisuuksia kehittää jo opittuja taitojasi eteenpäin. Kehitämme tuotteitamme, palveluitamme ja työskentelytapojamme jatkuvasti, joten uuden oppiminen on taattua!

Edenred on matalahierarkinen organisaatio, jossa kaikilla on mahdollisuus vaikuttaa päätöksiin ja tuoda omia ideoitaan esiin. Töitä tehdään paljon tiimeittäin ja myös vastuuta annetaan paljon tiimeille. Ilmapiirimme on hyvin kansainvälinen, sillä suomalaisten lisäksi kollegoitamme tulee Ranskasta, Iranista, Vietnamista ja Venäjältä. Englanti onkin yrityksen toinen virallinen viestimiskieli. Meillä on mahtava tekemisen meininki ja projekteja tehdään hyvällä hengellä ja huumorilla.

Työnantajana panostamme Sinun työssä viihtymiseen ja hyvinvointiisi. Edenred mahdollistaa suomalaisten hyvinvoinnin niin töissä kuin vapaa-ajalla, ja koska ”pitää tietää mitä myy”, panostamme aidosti siihen, että meillä viihdytään ja voidaan hyvin.

 

    • ”Ehdottomasti yksi parhaimmista asioista Edenredillä on se lämmin ja innostava fiilis, joka tämän huipputyöporukan keskuudessa vallitsee. Ihmiset ovat avoimia, tsemppaavat toinen toistaan kiireidenkin keskellä ja toimivat yrittäjähenkisesti työyhteisössä. Tykkään siitä, että kuka tahansa voi jutella vapaasti kelle tahansa, riippumatta omasta roolista tai työtehtävästä. Uusia tai rakentavia ideoita otetaan täällä mielellään vastaan. Ja mitä aspaan tulee, työpoppoo on aivan loistava. Läppä lentää ja ilmapiiri on vapaa, ja tukena ollaan silloinkin, kun on vähän vaikeampi päivä. Ja ennen kaikkea: Edenredillä tuntuu, kuin olisi kotona!”

–Saana, Customer Care Specialist

Kukoistat tässä tehtävässä, jos Sinulla on

      • asiakaspalvelun keskeisten prosessien tuntemus ja tunnet intohimoa niiden kehittämiseen ja asiakaskokemuksen parantamiseen,
      • erinomaiset analysointitaidot ja loogista päättelykykyä juurisyiden löytämiseen,
      • kokemusta esimiestyöstä ja asiakaspalvelun tuloksellisesta kehittämisestä,
      • kokemusta inbound/outbound call center-järjestelmistä,
      • hyvät suulliset ja kirjalliset kommunikointitaidot niin suomen- kuin englannin kielellä sekä
      • hyvät tietotekniset taidot, excel-taidot, kokemus Business Intelligence –työkaluista katsotaan eduksi.

Oletko se Sinä?

Lähetä hakemuksesi, CV:si ja palkkatoiveesi 30.6.2019 mennessä järjestelmämme kautta. Mahdollisiin kysymyksiisi vastaa mielellään 14.6.2019 asti nykyinen Customer Care Manager Katja Austero numerosta 0400-244110 ja alkaen 17.6.2019 HR Koordinaattorimme Leila Kola numerosta 040 848 2590. Haastattelut voidaan aloittaa ennen hakuajan päättymistä, ja pyrimme saamaan prosessin päätökseen viikolla 31. Arvioitu työn aloitus on 2.9.2019.

Lähetä hakemus

Key Account Manager, Public Sector

Onko julkisen alan lainalaisuudet sinulle tuttuja, mutta kaipaat dynaamisuutta ja tällä hetkellä nopeasti kehittyviä markkinoita ympärillesi?

Kiinnostaako yritys, jonka business yhdistää B-B-C-liiketoiminnan ja hyvinvoinnin?

Oletko urallasi vaiheessa, jossa haluat vapauden yhdistää työ- ja perhe-elämän joustavasti?

Etsimme uutta tiimikaveria tehtävään

Key Account Manager, Public Sector

palvelemaan julkisen sektorin asiakkaitamme osana eloisaan ja kansainväliseen työyhteisöömme Helsingin Vallilaan. Tarjoamme sinulle ketterän ja vahvan vaikuttajan paikan, alan markkinajohtajan myyntitiimissä. Tuemme sinua koko yrityksen asiantuntemuksella ja toivomme, että itse tuot mukanasi vahvaa julkiseen sektoriin keskittyvää myyntiosaamista.

Mitä kuuluu päivittäisiin työtehtäviisi ja vastuualueisiisi?

Työssäsi vastaat itsenäisesti omasta asiakasportfoliosta, joka koostuu Edenredin julkisen sektorin asiakkuuksien johtamisesta sekä uusasiakashankinnasta. Vastuullasi on taata nykyisten asiakkaiden kokonaisvaltainen asiakaskokemus ja varmistaa liiketoiminnan myönteinen kehitys. Olet taitava keskustelija, ymmärrät asiakkaiden toiveet ja tarpeet sekä kykenet ratkaisemaan ongelmia itsenäisesti. Osana tiimiä työskentelet suunnitelmallisesti omien sekä kollegoiden kanssa yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Tehtävässä raportoit Sales Directorille.

Kukoistat tässä tehtävässä, jos sinulla on:

  • vahvaa kokemusta ja näyttöjä palveluiden tai ratkaisujen myynnistä sekä julkisen sektorin asiakkuuksien johtamisesta ja kehittämisestä
  • halua ja kykyä tehdä tulosta
  • vakuuttavia vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja kaikilla orgnisaatiotasoilla
  • hyviä verkostoitumistaitoja, ymmärrystä julkisen sektorin osto-organisaatioista sekä mahdollisesti valmis suhdeverkosto
  • sujuva suomen (ja englannin) kielen suullista ja kirjallista taitoa
  • valmiutta aloitteelliseen, joustavaan ja vastuulliseen työskentelyyn itsenäisesti sekä osana tiimiä
  • oma auto sekä matkustusvalmiutta asiakastyön sitä vaatiessa

Olet energinen ja tuloshakuinen myynnin ammattilainen. Ymmärrät, mistä onnistunut asiakkuuksien johtaminen muodostuu ja kuinka asiakkuuksia kehitetään. Palat halusta ylittää sinulle asetetut tavoitteet ja tunnistat uudet mahdollisuudet myynnin kasvattamiseen. Tuntemuksesi julkisen sektorin asiakkuuksien johtamisesta, julkisesta hankintalaista ja kilpailutuskäytännöistä sekä asiakkaiden hankinta- ja myyntiprosessista on vahvaa.

Tarjoamme Sinulle

vakituisen ja kokopäiväisen työn kehittyvässä FinTech-alan kansainvälisessä yrityksessä. Tehtäväsi on itsenäinen ja vastuullinen, mutta tuemme sinua mahdollisuuksilla kouluttautua ja kehittää osaamistasi. Kulttuuriimme kuuluu olennaisesti toistemme kannustaminen ja auttaminen, ja jokainen onnistuminen on yhteinen ilo. Meille on tärkeää, että jaat tämän arvopohjan.

Meillä on kunnianhimoiset tavoitteet, mutta tämä ei kuitenkaan tarkoita, että työskentelemme vakavina. Huumori ja nauru näkyvät ja kuuluvat toimistolla ja arjessamme on hyvä ilmapiiri. Lämminhenkisyyttämme kuvaa hyvin sana perhe, ja arvostamme myös elämääsi työn ulkopuolella ollen perheystävällinen työpaikka. Sinulla on mahdollisuus järjestää omaa työntekoasi ja tehdä myös etätöitä.

Hyvinvointi on toimintaamme ohjaavia teemoja, joka näkyy niin yrityskulttuurissamme kuin toimistomme kalustuksessa. Siksi on meille tärkeää, että myös työsuhde-etuihisi kuuluvat Lounas-, Virike- ja Työmatkaedut sekä mm. kattava terveysvakuutus.

Oletko se Sinä?

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetäthän CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen 16.6. mennessä hakujärjestelmämme kautta. Haastattelut aloitetaan välittömästi ja paikka täytetään sopivan henkilön löytyessä. Lisätietoja saat soittamalla Sales Director Minna Keloselle 050-5643663. Parhaiten tavoitat Minnan klo 8-9 välisenä aikana.

Lähetä hakemus

Application Manager

Haluatko olla mukana vaikuttamassa suomalaisten (työ)hyvinvointiin ja kehittämässä ajanmukaisia palvelukokemuksia asiakkaillemme?

Elääkö sinussa tarve nähdä työsi tuloksen ja rakentamasi palvelut käytössä?

Olemme hyvinvointipalveluiden Uber yhdistäen yritykset, työntekijät ja kauppiaat toisiinsa digitaalisilla palveluilla. Tuotteemme Lounas, Virike ja Transport -edut on toteutettu Mastercardin sirukorttina, mobillimaksuna, Apple Pay:nä ja Google Pay:nä. Meidän 65 hengen porukkamme Helsingin Vallilassa etsii vahvistukseksi

Application Manageria

Roolin vastuualueet ja päivittäinen työnteko

Haemme ohjelmistokehityksen rautaista ammattilaista kehittämään edellä mainittuja palveluitamme edelleen. Application Managerina vastuualueesi koostuu molemmista product ownerin ja scrum masterin tehtävistä. Päivittäisessä työssäsi eri asiakassegmenttien tarpeiden ymmärtäminen on tärkeä aihe, sillä toimenkuvaasi kuuluu asiakasdialogi ja liiketoimintatarpeiden kartoittaminen. Näiden pohjalta suunnittelet, määrittelet ja toteutat yhdessä muun softatiimin kanssa sekä uudistuksia nykyisiin palveluihimme että täysin uusia palveluita.

Agilet metodit ja fasilitointimenetelmät ovat Sinulle tuttuja, etkä pelkää tarttua projektien ohjaimiin. Tarvittaessa teet pientä käyttöliittymäsuunnittelua ja kommunikoit sujuvasti niin paikallisten kuin offshore-koodareiden kanssa. QA on tuttua ja softaversioiden deploymentit menee rutiinilla. Päivittäisessä työssäsi käytät sekä suomea että englantia, joten molempien kielien on sujuttava hyvin niin puhuttuna kuin kirjoitettunakin.

Tarjoamme Sinulle

vakituisen työn kansainvälisessä vakaasti kasvavassa FinTech-yrityksessä, jonka yhtenä arvona on yrittäjähenkisyys. Meillä se tarkoittaa sitä, että Sinulla on vapaat kädet tehdä ja ”vapaat aivot ajatella”, mahdollistaen jatkuvan oppimisen. Meiltä puuttuu pakotetut toimintatavat, minkä jokaisella on yhdessä sovittujen raamien sisällä vapaus tehdä työnsä niin, miten sopii itselle parhaiten. Teemme töitä tosissamme, mutta emme vakavina, mitä kuvastaa tekemisessämme matala hierarkia ja korkeat tavoitteet.

 

    • “Edenred is a great platform for personal and professional growth. You learn to think wider, be creative and proactive. But the thing I appreciate the most are the people I work with. Great team of professionals that can work together toward the goals, celebrate each other success, support in challenges and always have fun. If you want to have a team you can bond with, Edenred is a place to be.”

– Veronica Vallen, Project & Process Manager

Hyvinvointi on meillä Edenredillä tärkeä ja näkyvä asia, minkä takia meillä onkin hyvät työsuhde-edut ja mm. kattava työterveyshuolto. Kohtelemme toisiamme ystävällisesti ja olemme kuin perhe, ja perhearvot näkyvät myös tavoissamme sovittaa työ- ja muu elämä yhteen.

Toivomme Sinun jakavan meille tärkeät periaatteet ja tuovan mukanasi innokkuutta ja asiantuntemusta kehittämää asiakkaillemme hyvin toimivia palveluita ja ylivoimaisia käyttäjäkokemuksia!

Oletko Sinä etsimämme henkilö?

Lähetä meille hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveen kera mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 24.6. mennessä hakujärjestelmämme kautta. Käymme hakemuksia läpi jo hakuajan aikana ja tavoitteenamme on myös järjestää haastattelut ennen 8.7.

Lisätietoja tehtävästä antaa ja mahdollisiin kysymyksiisi vastaa mielellään IT Directorimme Ari Peltoniemi numerosta 050 58 29 628.

Lähetä hakemus

Finance Intern

Are you interested in taking a first step in your career in finance?

Would you like to work in a company combining business and well-being?

Does friendly atmosphere and supporting colleagues in local unit of a big global company sound appealing to you?

We are 65 people in Vallila, Helsinki working towards better working world creating a network of people and companies. Small enough to know all the faces in the office, yet having muscles to work with players like Apple and Google.

We are now looking for an Intern in our Finance department for 6 months period or longer, starting as soon as possible.

You will mainly focus on:

    • Costs: costs & expenses allocation: on daily basis, you will have to prepare the incoming invoices for their approbation by the requestors, allocating the costs to the right accounts & costs centers (including credit cards spending follow-up)
    • Clients’ & Merchants’ requests related to finance (invoices, credit notes, etc.): on daily basis, you will have to answer clients’ requests, for that you will be trained to our accounting system (Navision), CRM (Microsoft Dynamics) and Middle-Office application.
    • Reconciliation of payments
    • Additionally, you could be involved in any ad-hoc analysis needed by the Finance team or the Chief Financial Officer related to financial reporting, cost analysis & budget.

You will be a key support to our dynamic & international financial controlling team and you will learn a lot working closely with other departments. After the Internship, you will have a clear knowledge of costs management and an understanding of a client-orientated company. The communication with the customers and ad-hoc analysis will allow you to be involved in day-to-day business operations. You will also learn to use CRM (Microsoft Dynamics) and Accounting system (Navision) which are commonly used applications in Finance.

To be successful in this role we expect from you:

  • To be reliable, precise and well organized
  • Willing to learn and help, to be flexible, energetic and proactive team player
  • Advanced Excel skills
  • To be studying for Finance or Accounting University degree
  • Work experiences in finance or accounting is a plus
  • As Edenred is a truly international company, you are fluent in both Finnish and English

What we offer: salary 1 000 € / month + lunch benefit on top.

Interested?

Please send your application and CV in English as soon as possible, no later than June 30th, through our recruitment system.

Send application

Laadunvalvoja (QA) testaajaharjoittelija

Laadunvalvoja (QA) testaajaharjoittelija

 

Oletko yksityiskohtaisen silmän omaava, älykäs tuleva laadunvalvojaspesialisti? Haluaisitko kehittää taitojasi innovatiivisessa työyhteisössä ja toimia laadunvalvojan oikeana kätenä merkityksellisissä projekteissa? Liity kansainväliseen ja ketterään tiimiimme Helsinkiin!

Etsimme iloiseen joukkoomme harjoittelijaa auttamaan tuotteidemme, verkkopalveluidemme sekä -sivujamme testaamisessa. Tehtävä sisältää manuaalista funktionaalista testaamista ja automaattista testaamista skripteillä.

Päätehtävät:

  • Verkkosivujen, verkkopalveluiden sekä mobiilisovelluksen manuaalinen ja funktionaalinen testaaminen
  • Testitapauksien kirjoittaminen
  • Automaattinen testaus testiskripteillä

Onnistumisen edellytykset:

  • Tarkka silmä yksityiskohtiin
  • Tehtävään soveltuva tutkinto (käynnissä tai suoritettu)
  • Innokkuus oppia uutta
  • Taidot seuraavista ohjelmista: .NET, C#, työskentely API-rajapinnoissa, SQL ja JS katsotaan eduksi
  • Työlupa Suomessa
  • Hyvät tiimityötaidot
  • Kommunikoit sujuvasti englanniksi

Tarjoamme sinulle:

  • Näköalapaikan kehittyvässä kansainvälisessä yrityksessä
  • Mahdollisuuden kehittää ammattitaitoasi yhdessä projektipäällikön, designereiden ja muiden kehittäjiemme kanssa
  • Rennon ja nuorekkaan työyhteisön, hyvän ilmapiirin ja kivat kollegat
  • Lounas-, Virike- ja Työmatkaedun sekä kilpailukykyisen harjoittelupalkkauksen
  • Mukavan toimiston Vallilassa hyvien kulkuyhteyksien päässä

Meistä:

Edenred Finland on Suomen johtava työsuhde-etujen tarjoaja. Kehitämme ratkaisuja organisaatioiden toiminnan tehostamiseen ja työntekijöiden hyvinvoinnin edistämiseen. Tarjoamme modernit korttiratkaisut tärkeimpiin henkilöstöetuihin; liikunta-, kulttuuri-, lounas- ja työmatkaetuun. Lisäksi tuotevalikoimaamme kuuluvat maksusetelit lounas- ja virike-edulle.

Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi CV:n kera tästä. Kerrothan hakemuksessasi, kuinka pian voisit aloittaa tehtävässä.

Lähetä hakemus

Hakeminen Edenredille ja rekrytointiprosessimme

Kun olet löytänyt kiinnostavan paikan ja päätät hakea meille, lähetäthän Solaforce-järjestelmän kautta liitteeksi sekä hakemuskirjeen että CV:n. Saat valittua useamman tiedoston kerralla pitäen dokumentteja valitessa CTRL-näppäimen pohjassa. Huomaathan, että hakemustiedostot on hyvä olla PDF-muodossa ja olennaiset asiat on hyvä kertoa mahdollisimman napakasti hakemaasi tehtävää silmällä pitäen.

Arvostamme hakemuksessa erityisesti sitä, että kerrot, miksi kiinnostuit juuri meistä ja miksi haluat juuri Edenredille töihin – mitä toisit mukanasi yhteisöömme. Kannattaa myös aina soittaa rekrytoivalle esimiehelle; sillä jätät muistijäljen ja parannat mahdollisuuksiasi haussa. Mieti valmiiksi kysymys tai pari, jotka ovat järkeviä ja relevantteja.

Saat hakemuksen lähetettyäsi heti sähkäpostiisi vahvistuksen, että järjestelmämme on vastaanottanut sen. Palaamme sinulle muutaman viikon kuluessa hakuajan päättymisestä, kävi miten kävi. Pyrkimyksemme on saada prosessi päätökseen mahdollisimman nopeasti.

Meille on tärkeää jokaisessa rekrytoinnissa, että sinä sovit meille ja me sovimme sinulle. Sitä on mielestämme paras, kulttuurin ehdoilla tehtävä rekrytointi.

Jos yllä ei löytynyt sopivaa avointa paikkaa, annathan meidän kuulla itsestäsi lähettämällä avoimen hakemuksen.

 

Avoin hakemus

Rekrytoinnin yhteystiedot

Saara Tikkanen

Saara Tikkanen
Head of People and Culture
saara.tikkanen@edenred.com

Leila Kola
HR Coordinator
leila.kola@edenred.com

Lue blogimme

10.11.2017

Meet Edenred People – Nykyisen työnsä luonut Lapin likkamme

Olen Janniina, Lapin likka ja päädyin Helsinkiin vuonna 2012 monien mutkien kautta.

Lue lisää
21.2.2018

Meet Edenred People – Maailmalta tullut Software Architectimme

Olen Amin ja olen alun perin kotoisin Iranista, kaupungista nimeltään Zanjan. Tulin Suomeen opintojen perässä vajaa 10 vuotta sitten, ja kouluttauduin Tietojenkäsittelytieteen Filosofian maisteriksi Helsingin yliopistossa.

Lue lisää