- Tuki
- Delicard®-lahjakortit
- Lahjakortin lunastaminen
Miksi verkkosivut ja lahjakorttini lunastussivu eivät sisällä samaa tuotevalikoimaa?
Lahjakorttimme tuotevalikoimat ovat vuosi- ja kausikohtaisia, minkä lisäksi valikoima saattaa vaihdella kauden aikana lahjojen kysynnän ja saatavuuden mukaan.
Verkkosivuilla on aina näkyvissä sillä hetkellä myynnissä oleva lahjakortti ja uusimman kauden valikoima (julkaisemme uudistetut lahjakortit ja -valikoimat joka vuosi). Siirtyessäsi lahjakorttisi lunastussivulle (syöttämällä lahjakorttisi numeron 'Lunasta'-sivulla), näet lahjakortin ostoajankohtaa vastaavan tuotevalikoiman.
Jos olet siis saanut oman lahjakorttisi aikaisemman kauden aikana, sen valikoima voi poiketa verkkosivuilla esitellyistä tuotteista, vaikka kortin nimi olisikin sama.