En saa lisättyä henkilökohtaista korttiani Edenred-sovellukseen

Aktivoi Edenred-sovelluksen käyttäjätilisi uudelleen ja yritä sitten lisätä korttisi uudelleen.

Tilin uudelleenaktivointi on käytännössä tilin resetointi. Näin teet uudelleenaktivoinnin:


1. Avaa Edenred-sovellus ja valitse 'Minulla on jo käyttäjätili'.

I_have_an_account_Edenred


2. Valitse 'Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?'.

Forgot_password_Edenred


3. Salasanan palautussivun alareunassa paina 'Uudelleenaktivoi tili' (joissain sovellusversioissa saattaa lukea 'Luo tunnus').

Reset_account_Edenred


4. Seuraa näytön ohjeita. Tässä vaiheessa syöttämäsi sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksenasi.*

*Suosittelemme käyttämään henkilökohtaista sähköpostiosoitetta työsähköpostin sijaan, jotta pääset sovellukseen myös poissaolojen aikana ja voit kirjautua samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.

Huomioithan, että tarvitset tilisi uudelleenaktivointiin Edenredin maksukortin sarjanumeron (10 numeroa). Löydät sen sähköpostistasi tai fyysisen kortin takaa. Jos käytössäsi on useampi Edenred-etu, voit käyttää mitä tahansa sarjanumeroistasi. Mikäli et löydä sitä, asiakaspalvelumme auttaa sinua puhelimitse. Yhteystiedot löytyvät osoitteesta edenred.fi/yhteystiedot .