Yhteystiedot

Tältä sivulta löydät asiakaspalvelun ja myynnin yhteystiedot, sekä Edenredin osoite- ja laskutustiedot

Tarvitsetko apua Edenred-sovelluksen käyttöönotossa?

Tarkista ratkaisut rekisteröitymis-ja kirjautumishaasteisiin, sähköpostin vahvistamiseen ja lue ohjeet kortin aktivointiin.

1

Chatbot

Löydät Ella-chatbotin sivustomme oikeasta alakulmasta. 80 % asiakkaistamme ratkaisee ongelmansa Ellan kanssa!

Huomioithan, että sinun tulee hyväksyä evästeet, jotta voit keskustella Ellan kanssa.

2

Tukisivut

Tukisivuiltamme löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiimme. 
Usein kysyttyä

3

Soita meille

Tavoitat asiakaspalvelun numerosta 09 7594 2848 (pvm/mpm).

Ma-To klo 9.00–16.00
Pe klo 9.00–13.00

Suljettu pyhäpäivinä
27.5. suljemme klo 12.30 koulutuksen vuoksi. Pahoittelemme mahdollista vaivaa.

Keskimääräinen odotusaika on noin 5 min.

 

4

Asiaa myynnille?

Tavoitat myyntitiimin numerosta 09 7594 2600 (pvm/mpm) sopimuksiin liittyvissä yhteydenotoissa.

Ma-To 9.00–14.00
Pe 9.00–13.00

Suljettu pyhäpäivinä

Yhteydenottolomakkeet

Jotkin toimenpiteet vaativat kirjallisen ilmoituksen, käytä tähän yhteydenottolomaketta. Vastausaika on noin 2-4 arkipäivää.

Osoite- ja laskutustiedot

Edenred Finland Oy

Elimäenkatu 15
00510 Helsinki
Suomi

Y-tunnus: 1057825-2

Seteleiden palautusosoite

Palveluntarjoaja, toimita tilitettävät Lounas- ja Virikesetelit osoitteeseen:

Edenred Finland Oy
PL 5
13101 Hämeenlinna

tai tilaa 100 % vakuutettu Noutopalvelu.

Verkkolasku (ensisijainen)

Verkkolaskuosoite (OVT-tunnus): 003710578252
Verkkolaskuvälittäjä: MAVENTA tai 003721291126

Mikäli lähetätte laskuja pankkiverkosta, käyttäkää operaattoritunnusta DABAFIHH Maventan tunnuksen sijaan.

Paperilasku

Jos ette vielä toimita verkkolaskuja, paperiset laskut tulee lähettää osoitteeseen:

Elimäenkatu 15
00510 Helsinki
Suomi