En saa lisättyä omaa pankkikorttia MyEdenred-tililleni Wolt/Kotipizza-maksua varten. Miten toimin?

Jos Edenred-korttisi CVC-koodin lisääminen ei onnistu, luo uudet MyEdenred-tunnukset.

Jos et pysty lisäämään Edenred-korttisi CVC-koodia Wolt/Kotipizza-maksuja varten, tarkista onko MyEdenred-tilin käyttäjätunnuksessasi erikoismerkkejä, ääkkösiä tai tyhjää välilyöntiä. Jos näin on, sinun tulee luoda uusi käyttäjätunnus ilman erikoismerkkejä tai ääkkösiä.

Jos sinulla on muita ongelmia maksutavan lisäyksessä, katso ohje tästä.

Näin luot uudet tunnukset:

1. Kirjaudu ulos MyEdenredistä.

2. Klikkaa 'Aktivoi kortti'.

3. Syötä Edenred-korttisi 10-numeroinen aktivointisarjanumero ja henkilötunnuksesi.

  • Virtuaalisen korttisi aktivointisarjanumeron löydät Edenrediltä saamastasi sähköpostista.
    Fyysisen kortin aktivointisarjanumero löytyy kortin takaa CVC-koodin vierestä.

4. Luo uudet tunnukset, jossa ei ole erikoismerkkejä (kuten  / ° * & × é ð Ω), ääkkösiä (kuten ä ö å) tai tyhjiä välilyöntejä. Sen sijaan tavallisimmat erikoismerkit ( - – .+_@ ) ovat sallittuja.

  •  Työsuhde-etusi on linkitetty työnantajasi toimesta kortti- ja henkilötietoihisi, joten edut siirtyvät uudelle tilillesi automaattisesti, vaikka aktivoisit uudet tunnukset.
  • Yleensä edut siirtyvät tilille hyvin nopeasti uudelleen aktivoinnin jälkeen, pisimmillään viive voi olla yhden vuorokauden.

5.  Kun näet edut uudella tililläsi,  pääset käyttämään korttiisi liitettyjä työsuhde-etuja uudella tunnuksella ja liittämään Edenredin maksutavaksi myös Wolttiin.

Tarkemman ohjeen kortin aktivointiin löydät täältä. 

Tarkista myös, että pankkikortin lisäyskohdassa lisäät henkilökohtaisen pankki/luottokorttisi, etkä Edenred-korttiasi.


Näin poistat väärän kortin ja lisäät oikean

  • Varmista, että et ole lisäämässä 'Oma pankkikortti' - kohtaan Edenred-korttia tai Amex-luottokorttia.
  • Jos lisäsit vahingossa Edenred-kortin tai Amex-luottokortin, voit poistaa virheellisen kortin MyEdenredissä kohdassa "Oma pankkikortti" ja lisätä tilalle voimassaolevan pankki- tai luottokorttisi.
  • Jos et vieläkään saa korttia lisättyä, ota yhteys Edenredin asiakaspalveluun.