En saa lisättyä Edenred-korttiani Woltiin/Kotipizzaan, herjaa väärää CVC-koodia.

Tarkista ensin ettei Edenred-sovelluksen käyttäjätunnuksessasi ole ääkkösiä tai tyhjää välilyöntiä. Kun valitset Woltissa/Kotipizzan verkkokaupassa Edenredin maksutavaksi, varmistathan myös, että käyttäjätunnuksesi on sama kuin Edenred-sovelluksessa.

Näin luot tarvittaessa uuden Edenred-sovelluksen käyttäjätunnuksen:

1. Avaa Edenred-sovellus ja valitse 'Minulla on jo käyttäjätili'.

I_have_an_account_Edenred


2. Valitse 'Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?'.

Forgot_password_Edenred


3. Salasanan palautussivun alareunassa paina 'Uudelleenaktivoi tili' (joissain sovellusversioissa saattaa lukea 'Luo tunnus').

Reset_account_Edenred


4. Seuraa näytön ohjeita. Tässä vaiheessa syöttämäsi sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksenasi.*

*Suosittelemme käyttämään henkilökohtaista sähköpostiosoitetta työsähköpostin sijaan, jotta pääset sovellukseen myös poissaolojen aikana ja voit kirjautua samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.

Huomioithan, että tarvitset tilisi uudelleenaktivointiin Edenredin maksukortin sarjanumeron (10 numeroa). Löydät sen sähköpostistasi tai fyysisen kortin takaa. Jos käytössäsi on useampi Edenred-etu, voit käyttää mitä tahansa sarjanumeroistasi. Mikäli et löydä sitä, asiakaspalvelumme auttaa sinua puhelimitse. Yhteystiedot löytyvät osoitteesta edenred.fi/yhteystiedot .

Sen jälkeen kun olet luonut uuden Edenred-sovelluksen käyttäjätunnuksen, toimi seuraavilla ohjeilla Woltissa/Kotipizzan verkkokaupassa:

1. Jos olet vaiheessa Vahva yhdistäminen (2/5), klikkaa oikeasta yläkulmasta käyttäjätunnustasi ja kirjaudu ulos.

2. Aloita Edenred-tilisi yhdistäminen (vaihe 1/5) kirjautumalla uusilla Edenred-sovelluksen käyttäjätunnuksillasi.