Mobiilimaksu meni väärälle käyttöpaikalle, miten saan sen peruttua?

Ota yhteyttä käyttöpaikkaan, jonne väärä maksu meni. He voivat joko tarjota summaa vastaavan palvelun tai peruuttaa ylimääräisen maksun 24 tunnin sisällä Kumppani-portaalistaan.

Jos haluat, että maksu perutaan summaa vastaavan palvelun sijasta ja tapahtumasta on kulunut yli 24 tuntia, pyydäthän käyttöpaikkaa ottamaan meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen kumppanit-fi@edenred.com. Huomioithan, että emme voi käsitellä maksun peruutusta pelkästään maksun tehneen pyynnöstä väärinkäytön riskin vuoksi.

Maksun peruutusta varten tarvitsemme seuraavat tiedot:

  • Maksajan nimi
  • Maksajan työnantaja (tämä auttaa meitä yhdistämään oikean henkilön, mikäli järjestelmässämme on useita samannimisiä henkilöitä)
  • Maksupäivä ja summa