Tarkista nämä kohdat, jos saldon siirtäminen etujesi välillä ei onnistu
- Onko työnantajasi aktivoinut MyChoice-ominaisuuden? Jos se on yrityksellänne käytössä, löydät sen valitsemalla haluamasi etu sovelluksen yläosasta (pl. Lounari) ja etsimällä MyChoice-painikkeen näytön oikeasta keskiosasta.
- Onko käytössäsi vähintään kaksi seuraavista eduista: Virike-, hieronta-, terveys- ja työmatkaetu. Huomioithan, että verotuksellisista syistä lounasedulta/-edulle ei voi tehdä saldonsiirtoja.
- Olethan aktivoinut käytössäsi olevat edut Edenred-sovelluksessa? Näet aktivoimattomat edut Edenred-sovelluksen käyttäjätilisi etusivulla.
- Ovatko Verohallinnon määrittämät verovapaat enimmäisrajat jo ylittyneet? Sovellus ilmoittaa mikäli näin on.
- Onko edulla, jolta olet tekemässä siirtoa, tarpeeksi saldoa?
- Oletko jo siirtänyt saldoa 5 kertaa 30 päivän aikana? Siirto "vapautuu" 30 päivää ensimmäisen siirron jälkeen. Voit seurata MyChoice-siirtoja Edenred-sovelluksen käyttäjätilisi maksutapahtumista.
Jos kyse on ensimmäisestä kohdasta, olethan yhteydessä työnantajaasi.