Minulle piti tulla lisää saldoa, mutta sitä ei näy. Miten toimin?

Saldo latautuu työnantajasi toimesta. Ole yhteydessä yrityksesi työsuhde-eduista vastaavaan henkilöön, joka voi tarkistaa oletko ollut tilauksessa mukana.

Kun teet saldolatauspyynnön, muistathan aina viimeistellä muutokset painamalla "Lähetä"-painiketta. Näin varmistat, että tekemäsi muokkaukset tallentuvat. Jos sinulla on jo olemassa oleva pyyntö, yläreunassa näkyy ilmoitus.

Huomaathan myös yrityksesi asettamat määräajat saldolatauspyynnön tekemiselle. Jos pyyntöä ei ehdi tehdä ajoissa, saldo siirtyy automaattisesti seuraavalle kuukaudelle. Tämä koskee myös tilanteita, joissa teet muutoksia alkuperäiseen pyyntöön määräajan jälkeen. Saldolatauspyyntösivun alareunassa oleva teksti ilmoittaa työnantajanne määrittämät määräpäivät, joten tarkistathan ne huolellisesti.

Jos olet epävarma siitä, oletko mukana latauslistalla, voit tarvittaessa varmistaa asian etukäteen työnantajaltasi.