Wolt-maksut eivät toimi, mitä teen?

Poista Edenred-korttisi Woltin maksutavoista, aktivoi Edenred-sovelluksen käyttäjätilisi uudelleen ja lisää lopuksi Edenred-korttisi takaisin Woltin maksutapoihin.

Kokeile seuraavia ohjeita:

1) Poista Edenred-korttisi Woltin maksutavoista.

2) Aktivoi Edenred-sovelluksen käyttäjätilisi uudelleen. Tilin uudelleenaktivointi on käytännössä tilin resetointi. Tarkemmat ohjeet löydät alta.

3) Lisää Edenred-korttisi uudelleen Woltin maksutapoihin.


Tilin uudelleenaktivointi-ohjeet:

1. Avaa Edenred-sovellus ja valitse 'Minulla on jo käyttäjätili'.

I_have_an_account_Edenred


2. Valitse 'Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?'.

Forgot_password_Edenred


3. Salasanan palautussivun alareunassa paina 'Uudelleenaktivoi tili' (joissain sovellusversioissa saattaa lukea 'Luo tunnus').

Reset_account_Edenred


4. Seuraa näytön ohjeita. Tässä vaiheessa syöttämäsi sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksenasi.* Käyttäjätunnus astuu voimaan tilin vahvistamisen jälkeen. 

*Suosittelemme käyttämään henkilökohtaista sähköpostiosoitetta työsähköpostin sijaan, jotta pääset sovellukseen myös poissaolojen aikana ja voit kirjautua samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.

Huomioithan, että tarvitset tilisi uudelleenaktivointiin Edenredin maksukortin sarjanumeron (10 numeroa). Löydät sen sähköpostistasi tai fyysisen kortin takaa. Jos käytössäsi on useampi Edenred-etu, voit käyttää mitä tahansa sarjanumeroistasi. Mikäli et löydä sitä, asiakaspalvelumme auttaa sinua puhelimitse. Yhteystiedot löytyvät osoitteesta edenred.fi/yhteystiedot .