Miksi asiakas ei pysty tekemään Edenred Pay -mobiilimaksua?

Onhan teillä mobiilimaksuvaihtoehto päällä?

Jos olet jo liittynyt verkostoomme ja näin ollen tehnyt sopimuksen kanssamme, mutta et ole vielä rekisteröitynyt Kumppani -portaaliin, voit tehdä sen täällä. Rekisteröitymisen vahvistamisen jälkeen voit aloittaa mobiilimaksujen vastaanottamisen.

Mikäli Mobiilimaksut -välilehti on harmaana, on mobiilimaksuvaihtoehto pyynnöstä poistettu käytöstä. Jos haluatte mobiilimaksut takaisin käyttöön, otattehan yhteyttä asiakaspalveluumme  sen aktivoimiseksi.

Jos edellä mainitut asiat ovat kunnossa, eikä asiakas pysty tekemään mobiilimaksua, hänen tulisi tarkistaa mm. seuraavat asiat:

-kortti on voimassa ja aktivoitu
-hän maksaa oikealla edulla esim. Hierontaa ei voi maksaa Virike-edulla (palveluntarjoajaa ei näin ollen välttämättä löydy haussa, kun mobiilimaksua luodaan väärän edun kohdalla)
-hänellä on saldoa oikean edun kohdalla (ylimenevä osuus voi maksaa toisella maksuvälineellä)

Mikäli asiakkaalla ei ole mobiilimaksuvaihtoehtoa, hänen tulisi päivittää sovellus puhelimessaan ja tarkistaa, että on kirjautuneena sisään voimassaolevalle Edenred-kortille.