Näin teet korttitilauksen, kun kyseessä on ensimmäinen korttitilaus kaikille työntekijöille tai kun tilaat kortin uudelle työntekijälle.
Jos käytät Tilaustyökalua (Ticket® On-the-Web):
1. Kirjaudu sisään Tilaustyökaluun.
2. Jos hallinnoit useampaa yritystä, valitse yritys, jolle haluat tehdä tilauksen.
3. Valitse Tuotevalikosta etu, jolle olet tilaamassa kortteja. Huomaathan, että jos yrityksellänne on käytössä useampi työsuhde-etu, täytyy jokaiselle edulle tilata omat kortit.
4. Kun tilaat kortit kaikille työntekijöille, voit joko täyttää valmiin Excel-tilauslomakepohjan jota voit hyödyntää tulevissa tilauksissa tai antaa työntekijöiden täyttää itse tietonsa 'Työntekijöiden tilaukset' - toiminnon kautta.
Jos tilaat uudelle työntekijälle kortin, klikkaa 'Verkkotilauslomake' -> 'Korttitilaus' -> 'Tee uusi korttitilaus'. Muista painaa lopuksi Lähetä -painiketta, jotta tilaus lähtee eteenpäin.
Jos käytät Työnantajaportaalia (seteliasiakas tai alle 20 hengen virtuaalisen lounasedun tilaaja):
1. Kirjaudu sisään Työnantajaportaaliin.
2. Valitse vasemman reunan valikosta 'Työntekijät'.
3. Klikkaa 'Lisää työntekijä' ja syötä työntekijän tiedot.
4. Kun olet syöttänyt kaikkien työntekijöiden tiedot, klikkaa 'Tallenna ja tilaa'.