1. Tuki
  2. Työnantaja
  3. Työsuhde-etujen tilaus ja käyttöönotto

Miten tilaan kortit työntekijöille?

Näin teet korttitilauksen, kun kyseessä on ensimmäinen korttitilaus kaikille työntekijöille tai kun tilaat kortin uudelle työntekijälle.

Jos käytät Tilaustyökalua (Ticket® On-the-Web):

1. Kirjaudu sisään Tilaustyökaluun.

2. Jos hallinnoit useampaa yritystä, valitse yritys, jolle haluat tehdä tilauksen.

3. Valitse Tuotevalikosta etu, jolle olet tilaamassa kortteja. Huomaathan, että jos yrityksellänne on käytössä useampi työsuhde-etu, täytyy jokaiselle edulle tilata omat kortit.

4. Kun tilaat kortit kaikille työntekijöille, voit joko täyttää valmiin Excel-tilauslomakepohjan jota voit hyödyntää tulevissa tilauksissa tai antaa työntekijöiden täyttää itse tietonsa 'Työntekijöiden tilaukset' - toiminnon kautta.

Jos tilaat uudelle työntekijälle kortin, klikkaa 'Verkkotilauslomake' -> 'Korttitilaus' -> 'Tee uusi korttitilaus'. Muista painaa lopuksi Lähetä -painiketta, jotta tilaus lähtee eteenpäin.

Jos käytät Työnantajaportaalia (seteliasiakas tai alle 20 hengen virtuaalisen lounasedun tilaaja):

1. Kirjaudu sisään Työnantajaportaaliin.

2. Valitse vasemman reunan valikosta 'Työntekijät'.

3. Klikkaa 'Lisää työntekijä' ja syötä työntekijän tiedot.

4. Kun olet syöttänyt kaikkien työntekijöiden tiedot, klikkaa 'Tallenna ja tilaa'.