Miksi en pysty siirtämään saldoa MyChoice-ominaisuudella?

Tarkista nämä kohdat, jos saldon siirtäminen etujesi välillä ei onnistu

  • Onko työnantajasi aktivoinut ominaisuuden käyttöösi?
  • Onko käytössäsi vähintään kaksi seuraavista eduista: hieronta-, liikunta- ja kulttuuri-, terveys- ja työmatkaetu. Huomioithan, että verotuksellisista syistä lounasedulta/-edulle ei voi tehdä saldonsiirtoja.
  • Olethan aktivoinut käytössäsi olevien etujen maksukortit MyEdenredissä? (fyysinen/virtuaalinen Edenred-kortti, fyysinen/virtuaalinen Edenred Työmatka -kortti, virtuaalinen Edenred Hieronta -kortti, virtuaalinen Edenred Terveys -kortti)
  • Ovatko Verohallinnon määrittämät verovapaat enimmäisrajat jo ylittyneet?
  •  Jos olet saanut työnantajaltasi kuluvana vuonna Virike-etua 400 €, työmatkaetua 3400 €, hierontaetua 400 € tai terveysetua 3000 €, et voi siirtää kyseiselle tilille enempää rahaa.
  • Onko tilillä, jolta olet tekemässä siirtoa, tarpeeksi saldoa?
  • Oletko jo siirtänyt saldoa 5 kertaa 30 päivän aikana? Siirto "vapautuu" 30 päivää ensimmäisen siirron jälkeen. Siirrot näet MyEdenred-tilisi maksutapahtumista.


Jos mikään yllä olevista ei vastannut kysymykseesi, olethan yhteydessä työnantajaasi.