Miksi en pysty siirtämään saldoa MyChoice-ominaisuudella?

Tarkista nämä kohdat, jos saldon siirtäminen etujesi välillä ei onnistu

  • Onko työnantajasi aktivoinut ominaisuuden käyttöösi?
  • Onko käytössäsi vähintään kaksi seuraavista eduista: hieronta-, liikunta- ja kulttuuri-, hammashoito- ja työmatkaetu. Huomioithan, että lounasedulta/-edulle ei voi tehdä saldonsiirtoja.
  • Olethan aktivoinut käytössäsi olevien etujen maksukortit MyEdenredissä? (fyysinen/virtuaalinen Edenred-kortti, fyysinen/virtuaalinen Edenred Työmatka -kortti, virtuaalinen Edenred Hieronta -kortti)
  • Ovatko Verohallinnon määrittämät verovapaat enimmäisrajat jo ylittyneet?
  •  Jos olet saanut työnantajaltasi kuluvana vuonna Virike-etua 400 €, työmatkaetua 3400 € tai hierontaetua 360 €, et voi siirtää kyseiselle tilille enempää rahaa.
  • Onko tilillä, jolta olet tekemässä siirtoa, tarpeeksi saldoa?
  • Oletko jo siirtänyt saldoa 5 kertaa 30 päivän aikana?


Jos mikään yllä olevista ei vastannut kysymykseesi, olethan yhteydessä työnantajaasi.