Tarkista nämä kohdat, jos saldon siirtäminen etujesi välillä ei onnistu
- Onko työnantajasi aktivoinut ominaisuuden käyttöösi?
- Onko käytössäsi vähintään kaksi seuraavista eduista: hieronta-, liikunta- ja kulttuuri- ja työmatkaetu. Huomioithan, että lounasedulta/-edulle ei voi tehdä saldonsiirtoja.
- Olethan aktivoinut käytössäsi olevien etujen maksukortit MyEdenredissä? (fyysinen/virtuaalinen Edenred-kortti, fyysinen/virtuaalinen Edenred Työmatka -kortti, virtuaalinen Edenred Hieronta -kortti)
- Ovatko Verohallinnon määrittämät verovapaat enimmäisrajat jo ylittyneet?
- Jos olet saanut työnantajaltasi kuluvana vuonna Virike-etua 400 €, työmatkaetua 3400 € tai hierontaetua 360 €, et voi siirtää kyseiselle tilille enempää rahaa.
- Onko tilillä, jolta olet tekemässä siirtoa, tarpeeksi saldoa?
- Oletko jo siirtänyt saldoa 5 kertaa 30 päivän aikana?
Jos mikään yllä olevista ei vastannut kysymykseesi, olethan yhteydessä työnantajaasi.