Uuden käyttäjän lisäys onnistuu Tilaustyökalun asetuksista.
- Kirjaudu Tilaustyökaluun
- Valitse hallinnoitava asiakasnumero.
- Klikkaa 'Asetukset' oikeasta yläkulmasta.
- Valitse 'Yhteyshenkilöt' vasemmanpuoleisesta valikosta ja siirry sivun alaosan 'Lisää uusi yhteyshenkilö' -kohtaan.
- Täytä yhteyshenkilön etu- ja sukunimi, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite.
- Klikkaa vihreää plus-merkkiä ja olet valmis.
Uusi yhteyshenkilö saa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen linkin Tilaustyökaluun luodakseen itselleen salasanan. Tämän jälkeen uusi yhteyshenkilö voi kirjautua Tilaustyökaluun normaalisti.
Huomioitavaa:
- Kaikilla yhteyshenkilöillä on samat oikeudet Tilaustyökaluun.
- Jos poistat yhteyshenkilön, estät häneltä pääsyn Tilaustyökaluun käsiteltävän asiakasnumeron osalta. Voit lisätä poistetun yhteyshenkilön uudestaan milloin tahansa.
- Jos haluat muokata olemassa olevan yhteyshenkilön tietoja, tulee hänet ensin poistaa ja lisätä sitten uudestaan päivitetyillä tiedoilla.
- Yrityksen raportit lähetetään vain uusimmalle Tilaustyökaluun lisätylle yhteyshenkilölle, ellei toisin ole aiemmin määritetty. Mikäli haluatte päivittää raporttien vastaanottajia, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme.