Miten tilaan kortit työntekijöille?

Näin tilaat kortin, kun kyseessä on ensimmäinen korttitilaus kaikille työntekijöille tai kun tilaat kortin uudelle työntekijälle.

Jos käytät Tilaustyökalua:

1. Kirjaudu sisään Tilaustyökaluun.

2. Jos hallinnoit useampaa yritystä, valitse se yritys, jolle haluat tehdä tilauksen.

3. Valitse 'Tuotevalikosta' etu, jolle aiot tilata kortteja. Huomioi, että jos yrityksellänne on useita työsuhde-etuja, jokaiselle edulle on tilattava omat kortit.

4. Korttien tilaaminen kaikille työntekijöille:

  • Voit täyttää valmiin Excel-tilauslomakepohjan, jota voit hyödyntää myös tulevissa tilauksissa.
  • Vaihtoehtoisesti voit antaa työntekijöiden täyttää omat tietonsa 'Työntekijöiden tilaukset' -toiminnon kautta.

      Mikäli tilaat kortin uudelle työntekijälle:

  • Klikkaa 'Verkkotilauslomake' -> 'Korttitilaus' -> 'Tee uusi korttitilaus'.
 5. Muista painaa 'Lähetä/Valmis' -painiketta lopuksi, jotta tilaus välitetään eteenpäin.
 

Jos käytät Työnantajaportaalia:

1. Kirjaudu sisään Työnantajaportaaliin.

2. Tarkista yritystilisi saldo: Varmista, että Edenred-tilillänne on riittävästi rahaa korttitilausta varten. Voit tarkistaa ja siirtää saldoa valitsemalla vasemman reunan valikosta kohdasta 'Siirrä rahaa'.

3. Valitse työntekijät: Siirry samaan valikkoon ja valitse 'Muokkaa työntekijöitä'.

4. Lisää uusi työntekijä: Klikkaa 'Lisää työntekijöitä' ja syötä tarvittavat tiedot uudesta työntekijästä.

5. Tallenna ja tilaa: Kun olet syöttänyt kaikkien työntekijöiden tiedot, klikkaa 'Tallenna'.