Näin tilaat kortin, kun kyseessä on ensimmäinen korttitilaus kaikille työntekijöille tai kun tilaat kortin uudelle työntekijälle.
Jos käytät Tilaustyökalua:
1. Kirjaudu sisään Tilaustyökaluun.
2. Jos hallinnoit useampaa yritystä, valitse se yritys, jolle haluat tehdä tilauksen.
3. Valitse 'Tuotevalikosta' etu, jolle aiot tilata kortteja. Huomioi, että jos yrityksellänne on useita työsuhde-etuja, jokaiselle edulle on tilattava omat kortit.
4. Korttien tilaaminen kaikille työntekijöille:
- Voit täyttää valmiin Excel-tilauslomakepohjan, jota voit hyödyntää myös tulevissa tilauksissa.
- Vaihtoehtoisesti voit antaa työntekijöiden täyttää omat tietonsa 'Työntekijöiden tilaukset' -toiminnon kautta.
Mikäli tilaat kortin uudelle työntekijälle:
- Klikkaa 'Verkkotilauslomake' -> 'Korttitilaus' -> 'Tee uusi korttitilaus'.
Jos käytät Työnantajaportaalia:
1. Kirjaudu sisään Työnantajaportaaliin.
2. Valitse työntekijät: Siirry vasemmanpuoleiseen valikkoon ja valitse 'Työntekijät'.
3. Lisää uusi työntekijä: Klikkaa 'Lisää työntekijöitä' ja syötä tarvittavat tiedot uudesta työntekijästä 'Henkilötiedot'-kohdasta ja valitse hänelle kuuluvat edut 'Edut'-kohdasta.
4. Tallenna ja tilaa: Kun olet syöttänyt kaikkien työntekijöiden tiedot, klikkaa 'Tallenna', jonka jälkeen kortti menee tilaukseen.