Näin tilaat kortin, kun kyseessä on ensimmäinen korttitilaus kaikille työntekijöille tai kun tilaat kortin uudelle työntekijälle.
Jos käytät Tilaustyökalua:
1. Kirjaudu sisään Tilaustyökaluun.
2. Jos hallinnoit useampaa yritystä, valitse se yritys, jolle haluat tehdä tilauksen.
3. Valitse 'Tuotevalikosta' etu, jolle aiot tilata kortteja. Huomioi, että jos yrityksellänne on useita työsuhde-etuja, jokaiselle edulle on tilattava omat kortit.
4. Korttien tilaaminen kaikille työntekijöille:
- Voit täyttää valmiin Excel-tilauslomakepohjan, jota voit hyödyntää myös tulevissa tilauksissa.
- Vaihtoehtoisesti voit antaa työntekijöiden täyttää omat tietonsa 'Työntekijöiden tilaukset' -toiminnon kautta.
Mikäli tilaat kortin uudelle työntekijälle:
- Klikkaa 'Verkkotilauslomake' -> 'Korttitilaus' -> 'Tee uusi korttitilaus'.
Jos käytät Työnantajaportaalia:
1. Kirjaudu sisään Työnantajaportaaliin.
2. Tarkista yritystilisi saldo: Varmista, että Edenred-tilillänne on riittävästi rahaa korttitilausta varten. Voit tarkistaa ja siirtää saldoa valitsemalla vasemman reunan valikosta kohdasta 'Siirrä rahaa'.
3. Valitse työntekijät: Siirry samaan valikkoon ja valitse 'Muokkaa työntekijöitä'.
4. Lisää uusi työntekijä: Klikkaa 'Lisää työntekijöitä' ja syötä tarvittavat tiedot uudesta työntekijästä.
5. Tallenna ja tilaa: Kun olet syöttänyt kaikkien työntekijöiden tiedot, klikkaa 'Tallenna'.