En pysty vahvistamaan sähköpostiani Edenred-sovellukseen

Onko vahvistusviesti vanhentunut tai rikki? Tästä artikkelista löydät ratkaisuja eri tilanteisiin.

Valitse tilanteeseesi sopivin vaihtoehto:

Vahvistuslinkki on vanhentunut.

Vahvistusviesti ei ole saapunut.

Vahvistuslinkki ohjaa "viimeistele toiminto puhelimellasi"/"lataa uusi sovelluksemme" -näkymään.

Vahvistuslinkki ohjaa takaisin "Tarkista sähköpostisi/Check your email" -näkymään.

Vahvistuslinkki on vanhentunut.

1. Avaa saapunut vahvistusviesti sähköpostistasi ja paina "Vahvista tili"-painiketta.

2. Painamisen jälkeen sinut ohjataan näkymään, jossa voit löytää "Lähetä sähköposti uudelleen"-painikkeen (katso kuva alla). Paina sitä.

Email_confirmation_link_resend

3. Siirry takaisin sähköpostiisi ja paina "Vahvista tili"-painiketta uusimmasta vahvistusviestistä.

4. Kun tili on vahvistettu, kirjaudu sisään sovellukseen valitsemalla "Minulla on jo käyttäjätili" (katso kuva alla).

I_have_an_account_Edenred

 

Sähköpostiosoitteen vahvistusviesti ei ole saapunut.

1. Mene osoitteeseen myedenred.fi.

2. Syötä käyttäjätunnuksesi ja salasanasi, ja valitse 'Kirjaudu'.

3. Sivulle ilmestyy ilmoituslaatikko, josta voit lähettää itsellesi uuden vahvistussähköpostin.

4. Avaa sähköpostikansiosi puhelimellasi ja tarkista saapunut vahvistussähköposti. Muista tarkistaa myös roskapostikansio tarvittaessa!

5. Kun käyttäjätunnuksesi on vahvistettu onnistuneeksi, voit kirjautua Edenred-sovellukseen 'Minulla on jo käyttäjätili'-kohdasta.


Mikäli et saa lähetettyä itsellesi uutta sähköpostin vahvistusviestiä, niin mene takaisin sovellukseen ja aktivoi tilisi uudelleen alla olevilla ohjeilla:

1. Avaa Edenred-sovellus ja valitse 'Minulla on jo käyttäjätili'.

I_have_an_account_Edenred


2. Valitse 'Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?'.

Forgot_password_Edenred


3. Salasanan palautussivun alareunassa paina 'Uudelleenaktivoi tili' (joissain sovellusversioissa saattaa lukea 'Luo tunnus').

Reset_account_Edenred


4. Seuraa näytön ohjeita. Tässä vaiheessa syöttämäsi sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksenasi.* Käyttäjätunnus astuu voimaan tilin vahvistamisen jälkeen. 

*Suosittelemme käyttämään henkilökohtaista sähköpostiosoitetta työsähköpostin sijaan, jotta pääset sovellukseen myös poissaolojen aikana ja voit kirjautua samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.

Huomioithan, että tarvitset tilisi uudelleenaktivointiin Edenredin maksukortin sarjanumeron (10 numeroa). Löydät sen sähköpostistasi tai fyysisen kortin takaa. Jos käytössäsi on useampi Edenred-etu, voit käyttää mitä tahansa sarjanumeroistasi. Mikäli et löydä sitä, asiakaspalvelumme auttaa sinua puhelimitse. Yhteystiedot löytyvät osoitteesta edenred.fi/yhteystiedot .

 

Sähköpostiosoitteen vahvistuslinkki ohjaa "viimeistele toiminto puhelimellasi"/"lataa uusi sovelluksemme" -näkymään.

1. Mene osoitteeseen myedenred.fi.

2. Syötä käyttäjätunnuksesi ja salasanasi, ja valitse 'Kirjaudu'.

3. Sivulle ilmestyy ilmoituslaatikko, josta voit lähettää itsellesi uuden vahvistussähköpostin.

4. Avaa sähköpostikansiosi puhelimellasi ja tarkista saapunut vahvistussähköposti. Muista tarkistaa myös roskapostikansio tarvittaessa!

5. Kun käyttäjätunnuksesi on vahvistettu onnistuneeksi, voit kirjautua Edenred-sovellukseen 'Minulla on jo käyttäjätili'-kohdasta.


Sähköpostiosoitteen vahvistuslinkki ohjaa takaisin "Tarkista sähköpostisi/Check your email" -näkymään.

Tämä on ilmennyt yksittäisillä Apple-käyttäjillä.

1. Paina Vahvista-painiketta sähköpostiisi tulleesta viestistä.  
2. Jos sinulle tulee alla oleva näkymä, valitse Default browser app/Oletussovellus.

Default_browser_app_ios
3. Jos saat uudelleen Tarkista sähköpostisi/Check your email-näkymän, paina vasemmasta yläkulmasta Valmis/Done-painiketta.

 Check_your_email_ios_FICheck_your_email_ios_EN