Jos et pääse kirjautumaan tilillesi, seuraa alla olevia ohjeita.
Uusi Edenred -sovellus saatavilla. Lataathan ensin uuden sovelluksen, jos et sitä ole vielä tehnyt.
Androidin sovelluskauppa
Applen sovelluskauppa
Huawein sovelluskauppa
Jos olet unohtanut salasanasi tai käyttäjätunnuksesi:
1. Avaa Edenred-sovellus ja valitse 'Minulla on jo käyttäjätili'.
2. Valitse 'Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?' ja syötä sähköpostiosoitteesi.
Jos sähköpostiosoitteellasi on vahvistettu Edenred-sovelluksen käyttäjätili, saat sähköpostin, jossa on käyttäjätunnuksesi ja linkki salasanan vaihtamiseen.
Jos et pääse siltikään kirjautumaan sisään:
1. Avaa Edenred-sovellus ja valitse 'Minulla on jo käyttäjätili'.

2. Valitse 'Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?'.

3. Salasanan palautussivun alareunassa paina 'Uudelleenaktivoi tili' (joissain sovellusversioissa saattaa lukea 'Luo tunnus').

4. Seuraa näytön ohjeita. Tässä vaiheessa syöttämäsi sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksenasi.*
*Suosittelemme käyttämään henkilökohtaista sähköpostiosoitetta työsähköpostin sijaan, jotta pääset sovellukseen myös poissaolojen aikana ja voit kirjautua samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.
Huomioithan, että tarvitset tilisi uudelleenaktivointiin Edenredin maksukortin sarjanumeron (10 numeroa). Löydät sen sähköpostistasi tai fyysisen kortin takaa. Jos käytössäsi on useampi Edenred-etu, voit käyttää mitä tahansa sarjanumeroistasi. Mikäli et löydä sitä, asiakaspalvelumme auttaa sinua puhelimitse. Yhteystiedot löytyvät osoitteesta edenred.fi/yhteystiedot .
Ja ei huolta, tilisi uudelleenaktivoinnista huolimatta saldosi säilyy kortilla ennallaan.