Edenred Työmatka -kortin lisääminen HSL-sovellukseen ei onnistu, mitä teen?
Jos Työmatka -kortin lisääminen HSL-sovellukseen ei onnistu, tarkistathan että:
Laitteesi on yhdistettynä internettiin
Lisäät sovellukseen Edenred Työmatka -korttia Edenred -kortin (sis. Lounari/Virike) sijaan
Olet aktivoinut Edenred Työmatka -kortin Edenred-sovelluksessa
Korttitiedot on syötetty HSL-sovellukseen oikein
Edenred Työmatka -kortti ei ole vanhentunut tai suljettu
Näet kortin voimassaoloajan Edenred-sovelluksen käyttäjätililtäsi valitsemalla etusivun yläosasta 'Työmatka' -> 'Asetukset' -> 'Kortin tiedot'
Sinulla on mobiililaitteessasi HSL-sovelluksen uusin versio
Lisäät Työmatka -korttia HSL-sovellukseen valitsemalla etusivun oikeasta alakulmasta 'Lisää' -> 'Asetukset' -> 'Maksutavat' ja oikeasta yläkulmasta 'Lisää kortti' Jos kortin lisääminen maksutavaksi ei vieläkään onnistu, otathan yhteyttä HSL:n asiakaspalveluun . Edenred-maksuvälineitä koskevissa asioissa, voit olla Edenred-asiakaspalveluun yhteydessä.