Edenred Työmatka -kortin lisääminen HSL-sovellukseen ei onnistu, mitä teen?

Jos Työmatka -kortin lisääminen HSL-sovellukseen ei onnistu, tarkistathan että:

  1. Laitteesi on yhdistettynä internettiin
  2. Lisäät sovellukseen Edenred Työmatka -korttia Edenred -kortin (sis. Lounari/Virike) sijaan
  3. Olet aktivoinut Edenred Työmatka -kortin Edenred-sovelluksessa
  4. Korttitiedot on syötetty HSL-sovellukseen oikein
  5. Edenred Työmatka -kortti ei ole vanhentunut tai suljettu
    1. Näet kortin voimassaoloajan Edenred-sovelluksen käyttäjätililtäsi valitsemalla etusivun yläosasta 'Työmatka' -> 'Asetukset' -> 'Kortin tiedot'
  6. Sinulla on mobiililaitteessasi HSL-sovelluksen uusin versio
  7. Lisäät Työmatka -korttia HSL-sovellukseen valitsemalla etusivun oikeasta alakulmasta 'Lisää' -> 'Asetukset' -> 'Maksutavat' ja oikeasta yläkulmasta 'Lisää kortti'

    Jos kortin lisääminen maksutavaksi ei vieläkään onnistu, otathan yhteyttä HSL:n asiakaspalveluun. Edenred-maksuvälineitä koskevissa asioissa, voit olla Edenred-asiakaspalveluun yhteydessä.