Edenred Työmatka -kortin lisääminen HSL- tai Whim-sovellukseen ei onnistu, mitä teen?

Jos kortin lisääminen HSL- tai Whim-sovellukseen ei onnistu, tarkistathan että:

  1. Laitteesi on yhdistettynä internettiin
  2. Lisäät sovellukseen Edenred Työmatka -korttia Edenred-kortin (sis. Lounari/Virike) sijaan
  3. Olet aktivoinut Edenred Työmatka -kortin MyEdenred-palvelussa
  4. Korttitiedot on syötetty sovellukseen oikein
  5. MyEdenrediin syötetty sähköposti on oikea ja vahvistettu
  6. Kortti ei ole vanhentunut tai suljettu
    1. Näet fyysisen kortin voimassaoloajan sen etuosasta ja virtuaalisen kortin voimassaolon MyEdenred-palvelusta 'Katso korttitiedot' -kohdassa.
  7. Sinulla on mobiililaitteessasi HSL-tai Whim-sovelluksen uusin versio
  8. Lisäät korttia sovellukseen asetusten kautta 'Maksukortit'-osiosta.
Jos kortin lisääminen maksutavaksi ei vieläkään onnistu, otathan yhteyttä HSL:n tai Whimin asiakaspalveluun sovelluksesta riippuen. Edenred pystyy vastaamaan vain omia maksuvälineitään koskeviin kysymyksiin, joihin nämä sovellukset eivät lukeudu.