Edenred Työmatka -kortin lisääminen HSL-sovellukseen ei onnistu, mitä teen?
Jos kortin lisääminen HSL-sovellukseen ei onnistu, tarkistathan että:
- Laitteesi on yhdistettynä internettiin
- Lisäät sovellukseen Edenred Työmatka -korttia Edenred-kortin (sis. Lounari/Virike) sijaan
- Olet aktivoinut Edenred Työmatka -kortin MyEdenred-palvelussa
- Korttitiedot on syötetty sovellukseen oikein
- MyEdenrediin syötetty sähköposti on oikea ja vahvistettu
- Kortti ei ole vanhentunut tai suljettu
- Näet fyysisen kortin voimassaoloajan sen etuosasta ja virtuaalisen kortin voimassaolon MyEdenred-palvelusta 'Katso korttitiedot' -kohdassa.
- Sinulla on mobiililaitteessasi HSL-sovelluksen uusin versio
- Lisäät korttia sovellukseen asetusten kautta 'Maksukortit'-osiosta.
Jos kortin lisääminen maksutavaksi ei vieläkään onnistu, otathan yhteyttä HSL:n asiakaspalveluun. Edenred pystyy vastaamaan vain omia maksuvälineitään koskeviin kysymyksiin.