Miten toimin jos kirjautuminen MyEdenrediin ei onnistu?

Jos et pääse kirjautumaan tilillesi, seuraa salasananvaihto-ohjeita tai luo uudet käyttäjätunnukset MyEdenrediin.

Jos olet unohtanut salasanasi tai käyttäjätunnuksesi:

Avatessasi MyEdenredin kirjautumissivun löydät kohdan ’Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?’. Täytä kenttään MyEdenred-tilille rekisteröimäsi sähköpostiosoite ja vaihda salasanasi sähköpostiisi vastaanottamastasi linkistä. Samaan sähköpostiin on kirjattu myös MyEdenred-käyttäjätunnuksesi. Jos viestiä ei kuulu, muistathan tarkistaa myös roskapostikansiosi.

Jos et pääse siltikään kirjautumaan takaisin sisään:

Jos et pääse vaihtamaan salasanaasi tai et jostain muusta syystä pääse kirjautumaan sisään MyEdenred-tilillesi, palaa kirjauttumissivulle ja luo uudet tunnukset. Valitse ’Aktivoi kortti’, syötä (jo vanhaan tiliisi liitetyn) Edenredin maksukorttisi tiedot ja luo itsellesi täysin uusi käyttäjätunnus ja salasana. Näin pääset kirjautumaan sisään ja käyttämään korttiisi liitettyjä työsuhde-etuja. Työsuhde-etusi on linkitetty työnantajasi toimesta kortti- ja henkilötietoihisi, joten edut siirtyvät uudelle tilillesi automaattisesti, vaikka aktivoisit uudet tunnukset.