Jos et pääse kirjautumaan tilillesi, seuraa alla olevia ohjeita.
Uusi MyEdenred -sovellus saatavilla. Lataathan ensin uuden sovelluksen, jos et sitä ole vielä tehnyt.
Androidin sovelluskauppa
Applen sovelluskauppa
Huawein sovelluskauppa
Jos olet unohtanut salasanasi tai käyttäjätunnuksesi:
Avatessasi MyEdenredin aloitussivun klikkaa 1. 'Minulla on jo käyttäjätili' ja sen jälkeen 2. ’Unohditko salasanasi?’. Täytä kenttään MyEdenred-tilille rekisteröimäsi sähköpostiosoite. Mikäli tällä sähköpostiosoitteella on vahvistettuna MyEdenred-käyttäjätili, saat sähköpostiisi linkin josta voit vaihtaa salasanasi.
Samaan sähköpostiin on kirjattu myös MyEdenred-käyttäjätunnuksesi. Tarkistathan siis myös, että käyttäjätunnuksesi on syötetty oikein.
Jos sähköpostia ei kuulu, muistathan tarkistaa roskapostikansiosi, muut kansiot ja tarvittaessa muut mahdolliset sähköpostiosoitteet.
1. 2.
Jos et pääse siltikään kirjautumaan sisään:
- Virtuaalikortin 10-lukuinen aktivointisarjanumero löytyy Edenredin lähettämästä sähköpostista. (Hieronta-, työmatka- ja terveysetujen kortit ovat pelkästään virtuaalisia.)
- Fyysisen kortin 10-lukuinen aktivointisarjanumero löytyy kortin kääntöpuolelta CVC-koodin vierestä.
Jos sinulla ei ole aktivointisarjanumeroa tallella, voit pyytää sen puhelimitse asiakaspalvelultamme. Tietoturvasyistä emme voi antaa sitä sähköpostitse.
*Suosittelemme, että asetat käyttäjätunnukseksi henkilökohtaisen sähköpostiosoitteesi (työsähköpostin sijaan). Tällöin sinulla on pääsy sähköpostiisi myös mahdollisten poissaolojen aikana ja voit kirjautua sovellukseen aina samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.
Ja ei huolta, kortin uudelleenaktivoinnista huolimatta saldosi säilyy kortilla ennallaan.