Miten toimin jos kirjautuminen MyEdenrediin ei onnistu?

Jos et pääse kirjautumaan tilillesi, seuraa salasananvaihto-ohjeita tai luo uudet käyttäjätunnukset MyEdenrediin.

Jos olet unohtanut salasanasi tai käyttäjätunnuksesi:

Avatessasi MyEdenredin kirjautumissivun löydät kohdan ’Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?’. Täytä kenttään MyEdenred-tilille rekisteröimäsi sähköpostiosoite ja saat sähköpostiisi linkin josta voit vaihtaa salasanasi. 

Huom! Samaan sähköpostiin on kirjattu myös MyEdenred-käyttäjätunnuksesi. Tarkistathan siis ensin että käyttäjätunnuksesi on syötetty oikein. 

Jos sähköpostia ei kuulu, muistathan tarkistaa myös roskapostikansiosi ja muut kansiot.

Jos et pääse siltikään kirjautumaan sisään:

Jos et pääse vaihtamaan salasanaasi tai et jostain muusta syystä pääse kirjautumaan sisään MyEdenred-tilillesi, palaa kirjauttumissivulle ja luo uudet tunnukset aktivoimalla korttisi uudelleen näin:
1. Valitse ’Aktivoi kortti’.
2. Syötä kortin 10-lukuinen aktivointisarjanumero ja henkilötunnuksesi.
  • Virtuaalikortin aktivointisarjanumero löytyy Edenredin lähettämästä sähköpostista. (Hieronta-, työmatka- ja hammashoitoetujen kortit ovat pelkästään virtuaalisia.)
  • Fyysisen kortin aktivointisarjanumero löytyy kortin kääntöpuolelta CVC-koodin vierestä.

    Jos sinulla ei ole aktivointisarjanumeroa tallella, voit pyytää sen puhelimitse asiakaspalvelultamme. Tietoturvasyistä emme voi antaa sitä sähköpostitse.
3. Valitse vaihtoehto 'Rekisteröidy', ja luo uusi käyttäjätunnus sekä salasana ja halutessasi voit päivittää myös sähköpostiosoitteesi. Huomioithan, että käyttäjätunnuksesi tulee olla eri kuin aiemmin käyttämäsi.
4. Vahvista sähköpostiosoitteesi sähköpostiisi tulleella linkillä. Salasanan vaihto-viestit eivät tule perille, jos sähköpostiosoitetta ei vahvisteta.

Ja ei huolta, kortin uudelleenaktivoinnista huolimatta saldosi säilyy kortilla ennallaan.