Miten toimin jos kirjautuminen MyEdenrediin ei onnistu?

Jos et pääse kirjautumaan tilillesi, seuraa alla olevia ohjeita.

Uusi MyEdenred -sovellus saatavilla. Lataathan ensin uuden sovelluksen, jos et sitä ole vielä tehnyt.

Androidin sovelluskauppa
Applen sovelluskauppa
Huawein sovelluskauppa

Jos olet unohtanut salasanasi tai käyttäjätunnuksesi:

Avatessasi MyEdenredin aloitussivun klikkaa 1. 'Minulla on jo käyttäjätili' ja sen jälkeen 2. ’Unohditko salasanasi?’. Täytä kenttään MyEdenred-tilille rekisteröimäsi sähköpostiosoite. Mikäli tällä sähköpostiosoitteella on vahvistettuna MyEdenred-käyttäjätili, saat sähköpostiisi linkin josta voit vaihtaa salasanasi.

Samaan sähköpostiin on kirjattu myös MyEdenred-käyttäjätunnuksesi. Tarkistathan siis myös, että käyttäjätunnuksesi on syötetty oikein. 

Jos sähköpostia ei kuulu, muistathan tarkistaa roskapostikansiosi, muut kansiot ja tarvittaessa muut mahdolliset sähköpostiosoitteet.


                                             1. MyE_existing_credentials     2. MyE_forgot_password

Jos et pääse siltikään kirjautumaan sisään:

Jos et pääse vaihtamaan salasanaasi tai et jostain muusta syystä pääse kirjautumaan sisään MyEdenred-tilillesi, men aloitussivulle ja rekisteröidy uudelleen näin:
1. Valitse ’Minulla on jo käyttäjätili’
2. 'Unohditko salasanasi?'
3. Sen jälkeen samalla sivulla alhaalla klikkaa 3. 'Luo tunnus'.
4. Syötä henkilötunnuksesi ja kortin 10-lukuinen aktivointisarjanumero.
  • Virtuaalikortin 10-lukuinen aktivointisarjanumero löytyy Edenredin lähettämästä sähköpostista. (Hieronta-, työmatka- ja terveysetujen kortit ovat pelkästään virtuaalisia.)
  • Fyysisen kortin 10-lukuinen aktivointisarjanumero löytyy kortin kääntöpuolelta CVC-koodin vierestä.

    Jos sinulla ei ole aktivointisarjanumeroa tallella, voit pyytää sen puhelimitse asiakaspalvelultamme. Tietoturvasyistä emme voi antaa sitä sähköpostitse.
5. Luo uusi käyttäjätunnus, joka on sähköpostiosoitteesi*.
*Suosittelemme, että asetat käyttäjätunnukseksi henkilökohtaisen sähköpostiosoitteesi (työsähköpostin sijaan). Tällöin sinulla on pääsy sähköpostiisi myös mahdollisten poissaolojen aikana ja voit kirjautua sovellukseen aina samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.
6. Vahvista sähköpostiosoitteesi sähköpostiisi tulleella linkillä. Linkki on voimassa 24 h. Jos sähköpostiosoitetta ei vahvisteta, niin esimerkiksi salasanan vaihto -viestit eivät tule perille.

Ja ei huolta, kortin uudelleenaktivoinnista huolimatta saldosi säilyy kortilla ennallaan.