Jos et pääse kirjautumaan tilillesi, seuraa salasananvaihto-ohjeita tai luo uudet käyttäjätunnukset MyEdenrediin.
Jos olet unohtanut salasanasi tai käyttäjätunnuksesi:
Avatessasi MyEdenredin kirjautumissivun löydät kohdan ’Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?’. Täytä kenttään MyEdenred-tilille rekisteröimäsi sähköpostiosoite ja saat sähköpostiisi linkin josta voit vaihtaa salasanasi.
Huom! Samaan sähköpostiin on kirjattu myös MyEdenred-käyttäjätunnuksesi. Tarkistathan siis ensin että käyttäjätunnuksesi on syötetty oikein.
Jos sähköpostia ei kuulu, muistathan tarkistaa myös roskapostikansiosi ja muut kansiot.
Jos et pääse siltikään kirjautumaan sisään:
Jos et pääse vaihtamaan salasanaasi tai et jostain muusta syystä pääse kirjautumaan sisään MyEdenred-tilillesi, palaa kirjauttumissivulle ja luo uudet tunnukset aktivoimalla korttisi uudelleen näin:
1. Valitse ’Aktivoi kortti’.
2. Syötä kortin 10-lukuinen aktivointisarjanumero ja henkilötunnuksesi.
- Virtuaalikortin aktivointisarjanumero löytyy Edenredin lähettämästä sähköpostista. (Hieronta-, työmatka- ja terveysetujen kortit ovat pelkästään virtuaalisia.)
- Fyysisen kortin aktivointisarjanumero löytyy kortin kääntöpuolelta CVC-koodin vierestä.
Jos sinulla ei ole aktivointisarjanumeroa tallella, voit pyytää sen puhelimitse asiakaspalvelultamme. Tietoturvasyistä emme voi antaa sitä sähköpostitse.
4. Vahvista sähköpostiosoitteesi sähköpostiisi tulleella linkillä. Salasanan vaihto-viestit eivät tule perille, jos sähköpostiosoitetta ei vahvisteta.
Ja ei huolta, kortin uudelleenaktivoinnista huolimatta saldosi säilyy kortilla ennallaan.
Ja ei huolta, kortin uudelleenaktivoinnista huolimatta saldosi säilyy kortilla ennallaan.