Miten luon verkkokauppasopimuksen Edenredin kanssa?

Verkkomaksun käyttöönotto onnistuu luomalla Edenredin kanssa verkkokauppasopimus.

Edenredin verkkokauppasopimuksen luomiseen olemassa olevalle ja uudelle kumppanille:

  1. Jos yrityksesi kuuluu jo Edenredin kumppaniverkostoon ja sinulla on voimassaoleva sopimus Edenredin kanssa, tulee verkkomaksamiselle tehdä uusi, erillinen sopimus. Uusi sopimus tehdään samoin kuin voimassa oleva, mutta yrityksen nimen perään tulee kirjoittaa “verkkokauppa” erottamaan sopimukset toisistaan. Luo uusi sopimus täällä.
  2. Jos yrityksesi ei vielä kuulu Edenredin kumppaniverkostoon, luo sopimus / sopimukset.  
    1. Jos haluat vastaanottaa maksuja ainoastaan verkossa, tehdään yrityksesi ja Edenredin välille yksi (1) sopimus, joka yksilöidään verkkomaksusopimukseksi kirjaamalla “verkkokauppa” yrityksen nimen perään.
    2. Mikäli haluat vastaanottaa maksuja verkossa ja paikan päällä toimipaikassasi, sinun tulee luoda kaksi (2) sopimusta – oma sopimus fyysiselle toimipaikalle ja oma verkkokaupalle.
    3. Verkkokaupan sopimus erotetaan lisäämällä “verkkokauppa” yrityksen nimen perään. Voit siirtyä luomaan sopimuksen täältä.

Yrityksesi on varmistettava, että tuotteet / palvelut voi maksaa työsuhde-edulla Verottajan edellytysten mukaisesti. Lisäksi on huomioitava, että asiakkaasi voi maksaa Edenredverkkomaksulla vain henkilökohtaisiksi määriteltyjä palveluita ja tuotteita. 


HUOM!
Vaikka olemassa olevan sopimuksen lisäksi verkkokaupalle tehdään oma sopimus, maksat mahdollista kuukausimaksua vain yhdestä sopimuksesta.

Kun sopimus on käsitelty, saat Edenrediltä vahvistusviestin. Varmistamme, että maksutapahtumasi toimii ja että palvelusi ja tuotteesi on rajattu Verohallinno määrittelemien edellytysten mukaisiksi.

Mikäli tarvitset lisätietoa verkkomaksuihin liittyen, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Lue myös nämä:

Mitä Edenred-verkkomaksu tarkoittaa?
Muistilista verkkomaksujen vastaanottamiseen Edenredin kumppanina.
Mitä verkkomaksun käyttöönotto edellyttää kumppanilta?