Joillekin käyttäjille voi tulla seuraavat näkymät:
Palvelu ei ole tällä hetkellä käytettävissä, teethän tilin uudelleenaktivoinnin alla olevilla ohjeilla.
Tapahtui odottamaton virhe, yritä uudelleen, teethän tilin uudelleenaktivoinnin toisella sähköpostiosoitteella alla olevilla ohjeilla.
1. Avaa Edenred-sovellus ja valitse 'Minulla on jo käyttäjätili'.
2. Valitse 'Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?'.
3. Salasanan palautussivun alareunassa paina 'Uudelleenaktivoi tili' (joissain sovellusversioissa saattaa lukea 'Luo tunnus').
4. Seuraa näytön ohjeita. Tässä vaiheessa syöttämäsi sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksenasi.* Käyttäjätunnus astuu voimaan tilin vahvistamisen jälkeen.
Huomioithan, että tarvitset tilisi uudelleenaktivointiin Edenredin maksukortin sarjanumeron (10 numeroa). Löydät sen sähköpostistasi tai fyysisen kortin takaa. Jos käytössäsi on useampi Edenred-etu, voit käyttää mitä tahansa sarjanumeroistasi. Mikäli et löydä sitä, asiakaspalvelumme auttaa sinua puhelimitse. Yhteystiedot löytyvät osoitteesta edenred.fi/yhteystiedot .