1. Tuki
  2. Edunsaaja
  3. Kortin aktivointi ja etujen käyttöönotto

Miten toimin, jos en ole saanut minulle tilattua Edenred-korttia?

Jos et ole vastaanottanut korttiasi toimitusajan puitteissa, ota yhteys työntantajaasi.

Fyysinen kortti toimitetaan sinulle postitse ja toimitusaika on noin 2 viikkoa tilauksen tekemisestä.
Jos et ole vastaanottanut korttiasi toimitusajan puitteissa, ota yhteys työntantajaasi ja varmista, että osoitteesi on kirjattu järjestelmään oikein. Jos ongelma jatkuu, ottakaa yhteyttä Edenredin asiakaspalveluun.

Virtuaalinen kortti tulee sinulle sähköpostitse 2 vuorokauden sisällä kortin tilauksesta.
Kortti lähetetään sähköpostiosoitteeseen, jonka olet työnantajallesi antanut. Tarkistathan roskapostin ja myös muut kansiot. Jos et ole varma mikä sähköpostiosoitteesi on, voit varmistaa sen työnantajaltasi.
Jos virtuaalisen kortin sähköposti ei ole saapunut tämän ajan jälkeen, niin katsothan seuraavat toimintaohjeet:
Sinulta löytyy jo MyEdenred-tunnukset (huom. jos olet vaihtanut työnantajaa, täytyy sinun rekisteröityä uudella käyttäjätunnuksella. Tunnukset ovat työnantajakohtaisia eli et voi käyttää vanhaa käyttäjätunnusta):
Voit uudelleen lähettää itse virtuaalikorttisi aktivointisarjanumeron sähköpostiisi.
Kun olet kirjautunut sisään MyEdenred-tiliisi, selaa etusivua nähdäksesi mitkä edut kuuluvat sinulle ja mitkä edut eivät vielä ole aktivoitu.
Edun kohdalla klikkaa 'Aktivoi kortti'.
Sen jälkeen klikkaa 'Etkö löydä sarjanumeroasi?' ja seuraa ruudulla olevat ohjeet. Katso kuva alla. 
Virtuaalikortin_aktivointisarjanumeron_lähettäminen
 
Jos olet uusi käyttäjä tai vaihtanut työnantajaa eli joutunut luomaan uudet käyttäjätunnukset:
Sähköposti lähetetään työnantajasi määrittämään osoitteeseen. Tarkistathan roskapostin ja myös muut kansiot.
Jos sähköpostia ei edelleen löydy, niin soitathan asiakaspalveluumme, niin varmennamme henkilöllisyytesi ja selvitämme korttisi tilanteen.

Voit soittaa asiakaspalveluumme arkisin klo 9-14 numeroon 09 7594 2848 (pvm/mpm).