Jos et ole vastaanottanut korttiasi toimitusajan puitteissa, ota yhteys työntantajaasi.
Fyysinen kortti toimitetaan sinulle postitse ja toimitusaika on noin 2 viikkoa tilauksen tekemisestä.
Jos et ole vastaanottanut korttiasi toimitusajan puitteissa, ota yhteys työntantajaasi ja varmista, että osoitteesi on kirjattu järjestelmään oikein ja tilatkaa korvaava kortti. Jos ongelma jatkuu, ottakaa yhteyttä Edenredin asiakaspalveluun.
Virtuaalinen kortti tulee sinulle sähköpostitse vuorokauden sisällä kortin tilauksesta.
Kortti lähetetään sähköpostiosoitteeseen, jonka olet työnantajallesi antanut. Tarkistathan roskapostin ja myös muut kansiot. Jos et ole varma mikä sähköpostiosoitteesi on, voit varmistaa sen työnantajaltasi.
Jos mikään yllä mainituista ei auta, niin voit soittaa asiakaspalveluumme, niin varmennamme henkilöllisyytesi ja selvitämme korttisi tilanteen.
Voit soittaa asiakaspalveluumme arkisin klo 9-16 numeroon 09 7594 2848 (pvm/mpm).