Jos et ole vastaanottanut korttiasi toimitusajan puitteissa, ota yhteys työntantajaasi.
Fyysinen kortti toimitetaan sinulle postitse 2 viikon sisällä tilauksesta.
Jos et ole vastaanottanut korttiasi toimitusajan puitteissa, ota yhteys työntantajaasi ja varmista, että osoitteesi on kirjattu järjestelmään oikein. Jos ensimmäisestä tilauksesta on kulunut reilusti yli 2 viikkoa, työnantajasi voi tilata uuden kortin.
Virtuaalinen kortti tulee sinulle sähköpostitse 2 vuorokauden sisällä kortin tilauksesta.
Kortti lähetetään sähköpostiosoitteeseen, jonka työnantaja on kirjannut järjestelmään. Tarkistathan roskapostin ja myös muut kansiot. Jos et ole varma mikä sähköpostiosoitteesi on, voit varmistaa sen työnantajaltasi.
Jos virtuaalisen kortin sähköposti ei ole saapunut tämän ajan jälkeen, niin katsothan seuraavat toimintaohjeet:
Sinulta löytyy jo Edenred-sovelluksen tunnukset
Voit uudelleen lähettää itse virtuaalikorttisi aktivointisarjanumeron sähköpostiisi.
Kun olet kirjautunut sisään Edenred-tiliisi, selaa etusivua nähdäksesi mitkä edut kuuluvat sinulle ja mitkä edut eivät vielä ole aktivoitu.
Edun kohdalla klikkaa 'Aktivoi kortti'.
Sen jälkeen klikkaa 'Etkö löydä sarjanumeroasi?' ja seuraa ruudulla olevat ohjeet. Katso kuva alla.

Jos olet uusi käyttäjä
Sähköposti lähetetään työnantajasi määrittämään osoitteeseen. Tarkistathan roskapostin ja myös muut kansiot.
Jos sähköpostia ei edelleen löydy, niin soitathan asiakaspalveluumme, niin varmennamme henkilöllisyytesi ja selvitämme korttisi tilanteen.
Voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon 09 7594 2848 (pvm/mpm). Ajantasaiset aukioloajat löydät täältä.
Voit soittaa asiakaspalveluumme numeroon 09 7594 2848 (pvm/mpm). Ajantasaiset aukioloajat löydät täältä.