Jos korttisi on kadonnut tai varastettu, voit estää sen käytön Edenred-sovelluksessa.
Jos uskot vielä korttisi löytyvän, voit estää sen käytön tilapäisesti Edenred-sovelluksessa seuraavasti:
- Avaa Edenred-sovellus ja kirjaudu sisään.
- Valitse ylävalikosta Lounari/Virike-korttisi.
- Siirry 'Asetukset'-valikkoon.
- Ota käyttöön "Estä kortin käyttö tilapäisesti" -vaihtoehto.
Mikäli et usko korttisi enää löytyvän, voit kuolettaa korttisi ja tilata korvaavan kortin Edenred-sovelluksessa seuraavasti:
- Avaa Edenred-sovellus ja kirjaudu sisään.
- Valitse ylävalikosta Lounari/Virike-korttisi.
- Siirry 'Asetukset'-valikkoon.
- Valitse 'Kuoleta kortti' ja vahvista toiminto.
Mikäli et syystä tai toisesta pääse kuolettamaan korttiasi itse Edenred-sovelluksessa, ota yhteyttä työnantajaasi tai soita asiakaspalveluumme, niin suljemme kortin puolestasi. Uuden kortin tilaaminen tapahtuu kuitenkin aina työnantajan kautta. Puhelinnumeromme ja ajantasaiset aukioloaikamme löydät täältä. Tietoturvasyistä emme sulje kortteja sähköpostitse tulleiden pyyntöjen kautta.
Huomioithan, että kun korttisi kuoletetaan ja sinulle tilataan korvaava, et voi käyttää vanhaa korttiasi, vaikka se löytyisikin. Lisäksi et voi hyödyntää työsuhde-etujasi tai suorittaa muita toimintoja ennen kuin uusi korttisi on saapunut ja aktivoitu.