Tästä artikkelista löydät ratkaisuja eri ongelmatilanteisiin.
En ole varma olenko jo rekisteröitynyt MyEdenrediin.
Klikkaa 1. 'Minulla on jo käyttäjätili', 2. 'Unohditko salasanasi' ja syötä sähköpostiosoitteesi. Mikäli tällä sähköpostiosoitteella on vahvistettuna MyEdenred-käyttäjätili, saat sähköpostin jossa on käyttäjätunnuksesi ja salasanan vaihtolinkki. Jos et saa viestiä, rekisteröidy uudelleen klikkaamalla 3. ’Luo tunnus’.
1. 2. 3.
Olen unohtanut käyttäjätunnukseni ja/tai salasanani.
Jos sinulla on jo olemassa olevat MyEdenred-tunnukset, klikkaa 1. 'Minulla on jo käyttäjätili' sovelluksen etusivulla, jonka jälkeen klikkaa 2. 'Unohditko salasanasi'. Seuraa sitten näytöllä olevia ohjeita.
Salasanan vaihtolinkki lähetetään MyEdenrediin rekisteröityyn sähköpostiosoitteeseen. Samasta viestistä löydät myös käyttäjätunnuksesi.
1. 2.
Olen vaihtanut salasanan, mutta en pääse edelleenkään kirjautumaan.
Onhan käyttäjätunnuksesi oikein? Voit tarkastaa käyttäjätunnuksesi salasanan vaihtoviestistä, joka on tullut sähköpostiisi.
Mikäli käyttäjätunnus ja uusi salasana ovat oikein eikä kirjautuminen onnistu, voit rekisteröityä uudelleen samalla käyttäjätunnuksella tai luoda täysin uusi käyttäjätunnus*.
Klikkaa sovelluksessa 1. 'Minulla on jo käyttäjätili' ja sitten 2. 'Unohditko salasanasi'-kohtaa. Sen jälkeen samalla sivulla alhaalla klikkaa 3. 'Luo tunnus'. Seuraa näytöllä olevia ohjeita.
*Suosittelemme, että asetat käyttäjätunnukseksi henkilökohtaisen sähköpostiosoitteesi (työsähköpostin sijaan). Tällöin sinulla on pääsy sähköpostiisi myös mahdollisten poissaolojen aikana ja voit kirjautua sovellukseen aina samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.
1. 2. 3.
En saa salasanan palautuslinkkiä sähköpostiini.
Linkki lähetetään MyEdenrediin rekisteröityyn sähköpostiosoitteeseen. Jos sinulla on useampi sähköpostiosoite käytössä tarkistathan nekin ja myös roskapostin ja muut kansiot.
Mikäli salasanan vaihtoviestiä ei löydy, voit rekisteröityä uudelleen samalla käyttäjätunnuksella tai luoda täysin uusi käyttäjätunnus*.
Klikkaa sovelluksessa 1. 'Minulla on jo käyttäjätili' ja sitten 2. 'Unohditko salasanasi'-kohtaa. Sen jälkeen samalla sivulla alhaalla klikkaa 3. 'Luo tunnus'. Seuraa näytöllä olevia ohjeita.
*Suosittelemme, että asetat käyttäjätunnukseksi henkilökohtaisen sähköpostiosoitteesi (työsähköpostin sijaan). Tällöin sinulla on pääsy sähköpostiisi myös mahdollisten poissaolojen aikana ja voit kirjautua sovellukseen aina samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.
1. 2. 3.
Olen yrityksemme yhteyshenkilö ja minulla on myös käyttäjätunnukset Työnantajaportaaliin.
Samoja käyttäjätunnuksia ei ole mahdollista käyttää sekä MyEdenredissä että Työnantajaportaalissa. Vaihda käyttäjätunnuksesi Työnantajaportaalin puolella (sen ei tarvitse olla sähköpostiosoite).
En omista sähköpostiosoitetta, miten kirjaudun tai rekisteröidyn sovellukseen?
Jos sinulla on jo olemassa olevat MyEdenred-tunnukset, voit kirjautua niillä sisään.
Jos olet täysin uusi käyttäjä, tarvitset sähköpostiosoitteen rekisteröitymistä varten.
En omista älypuhelinta, miten pääsen käyttämään MyEdenrediä?
Voit käyttää selainversiota myedenred.fi