Tästä artikkelista löydät ratkaisuja eri ongelmatilanteisiin.
Valitse tilanteeseesi sopivin vaihtoehto:
En ole varma olenko jo rekisteröitynyt Edenred-sovellukseen.
Käyttäjätunnus ja/tai salasana unohtunut.
Salasana vaihdettu, mutta en pääse edelleenkään kirjautumaan.
En saa salasanan palautuslinkkiä sähköpostiini.
Sähköpostiosoitteen vahvistaminen ei toimi.
Palvelu ei ole tällä hetkellä käytettävissä.
Väärä käyttäjätunnus. Sähköpostiosoitteesi tulee vahvistaa ennen ensimmäistä sisäänkirjautumista.
Olen yrityksen yhteyshenkilö, jolla on myös käyttäjätunnukset Työnantajaportaaliin/Tilaustyökaluun.
En omista sähköpostiosoitetta.
En ole varma olenko jo rekisteröitynyt Edenred-sovellukseen.
Paina sovelluksessa 'Minulla on jo käyttäjätili' ja sen jälkeen 'Unohditko salasanasi'. Syötä sähköpostiosoitteesi (katso. kuvat alla).
Jos sähköpostiosoitteellasi on vahvistettu Edenred-sovelluksen käyttäjätili, saat sähköpostin, jossa on käyttäjätunnuksesi ja linkki salasanan vaihtamiseen.
Mikäli et saa viestiä, rekisteröidy uudelleen painamalla salasanan palautussivun alareunassa olevaa ’Luo tunnus’-painiketta (katso kuvat alla).
Olen unohtanut käyttäjätunnukseni ja/tai salasanani.
Jos sinulla on jo olemassa olevat Edenred-sovelluksen käyttäjätunnukset, paina sovelluksessa 'Minulla on jo käyttäjätili', sitten valitse 'Unohditko salasanasi?' (katso kuvat alla). Seuraa sen jälkeen näytöllä olevia ohjeita.
Salasanan vaihtolinkki lähetetään rekisteröityyn ja vahvistettuun Edenred-sovelluksen sähköpostiosoitteeseesi. Samassa viestissä löydät myös käyttäjätunnuksesi.
Olen vaihtanut salasanan, mutta en pääse edelleenkään kirjautumaan.
Tarkistathan, että käyttäjätunnuksesi on oikein. Voit varmistaa sen salasanan vaihtoviestistä, joka on saapunut sähköpostiisi.
Jos käyttäjätunnus ja uusi salasana ovat oikein, mutta kirjautuminen ei onnistu, voit rekisteröityä uudelleen samalla käyttäjätunnuksella tai luoda täysin uuden käyttäjätunnuksen*.
Paina sovelluksessa 'Minulla on jo käyttäjätili', sitten valitse 'Unohditko salasanasi?'. Tämän jälkeen salasanan palautussivun alareunassa paina 'Luo tunnus' -painiketta (katso kuvat alla) ja seuraa näytöllä olevia ohjeita.
*Suosittelemme, että käytät henkilökohtaista sähköpostiosoitettasi käyttäjätunnuksena työsähköpostin sijaan. Näin varmistat pääsyn sähköpostiisi myös mahdollisten poissaolojen aikana, ja voit kirjautua sovellukseen samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.
En saa salasanan palautuslinkkiä sähköpostiini.
Linkki lähetetään rekisteröityyn ja vahvistettuun Edenred-sovelluksen sähköpostiosoitteeseen. Muistathan, että sähköpostiosoite tulee vahvistaa 24 tunnin sisällä rekisteröitymisestä. Jos vahvistaminen on jäänyt tekemättä, et valitettavasti saa salasanan palautusviestejä.
Mikäli sinulla on useampi sähköpostiosoite, tarkistathan myös ne sekä roskapostin ja muut kansiot.
Jos et löydä salasanan vaihtoviestiä, voit rekisteröityä uudelleen samalla käyttäjätunnuksella tai luoda täysin uuden käyttäjätunnuksen*.
Paina sovelluksessa 'Minulla on jo käyttäjätili', sitten valitse 'Unohditko salasanasi?'. Tämän jälkeen salasanan palautussivun alareunassa paina 'Luo tunnus' -painiketta (katso kuvat alla) ja seuraa näytöllä olevia ohjeita.
*Suosittelemme, että käytät henkilökohtaista sähköpostiosoitettasi käyttäjätunnuksena työsähköpostin sijaan. Näin varmistat pääsyn sähköpostiisi myös mahdollisten poissaolojen aikana, ja voit kirjautua sovellukseen samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.
Palvelu ei ole tällä hetkellä käytettävissä.
Voit rekisteröityä uudelleen samalla käyttäjätunnuksella tai luoda täysin uuden käyttäjätunnuksen*.
Paina sovelluksessa 'Minulla on jo käyttäjätili', sitten valitse 'Unohditko salasanasi?'. Tämän jälkeen salasanan palautussivun alareunassa paina 'Luo tunnus' -painiketta (katso kuvat alla) ja seuraa näytöllä olevia ohjeita.
*Suosittelemme, että käytät henkilökohtaista sähköpostiosoitettasi käyttäjätunnuksena työsähköpostin sijaan. Näin varmistat pääsyn sähköpostiisi myös mahdollisten poissaolojen aikana, ja voit kirjautua sovellukseen samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.
Istunto on vanhentunut.
Jos käyttäjätunnuksessasi on ä- tai ö-kirjaimia, luothan uuden käyttäjätunnuksen* alla olevien ohjeiden mukaisesti.
Jos saat edelleen saman virheilmoituksen, vaikka käyttäjätunnuksessasi ei olisi ä- tai ö-kirjaimia, voit rekisteröityä uudelleen alla olevien ohjeiden mukaisesti*.
Paina sovelluksessa 'Minulla on jo käyttäjätili', sitten valitse 'Unohditko salasanasi?'. Tämän jälkeen salasanan palautussivun alareunassa paina 'Luo tunnus' -painiketta (katso kuvat alla) ja seuraa näytöllä olevia ohjeita.
*Suosittelemme, että käytät henkilökohtaista sähköpostiosoitettasi käyttäjätunnuksena työsähköpostin sijaan. Näin varmistat pääsyn sähköpostiisi myös mahdollisten poissaolojen aikana, ja voit kirjautua sovellukseen samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.
Väärä käyttäjätunnus. Sähköpostiosoitteesi tulee vahvistaa ennen ensimmäistä sisäänkirjautumista.
Tähän virheilmoitukseen voi olla kolme syytä:
-
Rekisteröityessäsi sähköpostiosoite tulee vahvistaa 24 tunnin sisällä. Jos vahvistaminen on jäänyt tekemättä, et valitettavasti myöskään saa salasanan palautusviestejä.
-
Tilisi on saattanut lukkiutua useamman epäonnistuneen kirjautumisyrityksen jälkeen. Suosittelemme odottamaan vähintään puoli tuntia ennen seuraavaa yritystä.
-
On myös mahdollista, että salasana on virheellinen.
Voit rekisteröityä uudelleen samalla käyttäjätunnuksella tai luoda täysin uuden käyttäjätunnuksen*.
Paina sovelluksessa 'Minulla on jo käyttäjätili', sitten valitse 'Unohditko salasanasi?'. Tämän jälkeen salasanan palautussivun alareunassa paina 'Luo tunnus' -painiketta (katso kuvat alla) ja seuraa näytöllä olevia ohjeita.
*Suosittelemme, että käytät henkilökohtaista sähköpostiosoitettasi käyttäjätunnuksena työsähköpostin sijaan. Näin varmistat pääsyn sähköpostiisi myös mahdollisten poissaolojen aikana, ja voit kirjautua sovellukseen samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.
Olen yrityksemme yhteyshenkilö ja minulla on myös käyttäjätunnukset Työnantajaportaaliin/Tilaustyökaluun.
Huomioithan, että samoja käyttäjätunnuksia ei voi käyttää sekä Edenred-sovelluksessa että Työnantajaportaalissa/Tilaustyökalussa.
Jos käytät Työnantajaportaalia, vaihda käyttäjätunnuksesi Työnantajaportaalin Profiili-osiossa oikeassa yläkulmassa. Työnantajaportaalin käyttäjätunnuksen ei tarvitse olla sähköpostiosoite.
Mikäli olet Tilaustyökalun käyttäjä, voit vaihtaa Edenred-sovelluksen käyttäjätunnuksesi seuraavien ohjeiden avulla. Edenred-sovelluksen käyttäjätunnuksen tulee olla sähköpostiosoite.
Paina sovelluksessa 'Minulla on jo käyttäjätili', sitten valitse 'Unohditko salasanasi?'. Tämän jälkeen salasanan palautussivun alareunassa paina 'Luo tunnus' -painiketta (katso kuvat alla) ja seuraa näytöllä olevia ohjeita.
*Suosittelemme, että käytät henkilökohtaista sähköpostiosoitettasi käyttäjätunnuksena työsähköpostin sijaan. Näin varmistat pääsyn sähköpostiisi myös mahdollisten poissaolojen aikana, ja voit kirjautua sovellukseen samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.
En omista sähköpostiosoitetta, miten kirjaudun tai rekisteröidyn sovellukseen?
Jos sinulla on jo olemassa olevat Edenred-sovelluksen käyttäjätunnukset, voit kirjautua niillä sisään.
Mikäli olet uusi käyttäjä, tarvitset sähköpostiosoitteen rekisteröitymistä varten.
En omista älypuhelinta, miten pääsen käyttämään Edenred-sovellusta?
Voit käyttää selainversiota myedenred.fi