Työnantajien
tuki
Työnantajien
tuki
Apua ja tukea käyttöpaikoille › Apua ja UKK työntekijöille ›
Työnantajien usein kysytyt kysymykset
Edenred-kortilla, Ticket Lounas® -kortilla, Ticket Duo® -kortilla, mobiilimaksulla ja lounasseteleillä voi maksaa Edenredin palveluverkostoon kuuluvissa ravintoloissa, pikaruokaloissa ja lounaskahviloissa Suomessa. Verkostoomme kuuluu yli 15 000 käyttöpaikkaa. Yksittäinen maksu voi olla enintään kulloinkin voimassaolevan Verohallinnon luontoisetupäätöksen mukaisen maksimi- ja minimiarvon välillä. Vuonna 2021 enimmäisarvo on 10,90 € ja minimiarvo 6,90 €. Käyttökohdehakuun
Edenred-korttia, Ticket Virike® (Mind&Body®) -korttia, Ticket Duo® -korttia ja virikeseteleitä sekä mobiilimaksua voi käyttää Edenredin palveluverkostoon kuuluvissa liikunta – ja kulttuuritoimipisteissä ympäri Suomea. Verkostoon kuuluu tällä hetkellä yli 9 000 paikkaa. Käyttökohdehakuun
Virike-edulla voi maksaa myös urheiluvälineiden vuokrauksen. Virike-edulla voi siis maksaa hissilipun lisäksi myös suksien tai laudan vuokrauksen kun on menossa laskettelemaan, kiipeilykengät ja -valjaat seinä- tai jääkiipeilyä varten.
Toistotoimintoa käyttäessä, työntekijän ei tarvitse joka kuukausi valita ladattavaa saldoa vaan sama summa latautuu automaattisesti kortille. Voit hyväksyä toistotoiminnon osaksi saldolatauspyyntöä. Tämän hoidat helposti Ticket® On-the-Web -tilaustyökalussa. Muistathan myös ohjeistaa työntekijät toistotoiminnon käytöstä.
Miten muokkaat työntekijän saldolatauspyyntöä Ticket-On-The-Web -työkalussa >>
Miten työntekijä voi muokata saldolatauspyyntöä MyEdenredissä >>
Lounas- ja Virike-etu on helppoa tarjota korttina, suosituin on nämä edut yhdistävä Edenred-kortti (kortissa lähimaksu ikoni). Korttiratkaisu sisältää myös mahdollisuuden maksaa matkapuhelimella – MyEdenred-sovelluksella, Apple Paylla tai Google Paylla. Kortit voit tilata helposti täältä tai ota yhteyttä myyntiimme sivun alaosan lomakkeella, autamme sinua mielellämme!
Kortti on voimassa 24 kuukautta sen tilauspäivästä. Kortin voimassaoloaika on merkitty kortin etupuolelle. Näet yrityksenne työntekijöiden korttien voimassaoloajat Ticket-On-the-Web -tilaustyökalusta. Henkilöstöasioista vastaaville yhteyshenkilöille lähetetään lisäksi sähköpostitse ilmoitus, mikäli työntekijöiden kortteja on vanhenemassa 30 päivän sisällä.
Kortille ladattu saldo on voimassa 24 kuukautta saldon latauspäivästä.
30 päivää siitä, kun työntekijä on laitettu ”poissa palveluksesta” -tilaan Ticket on The Web -tilaustyökalussa.
Voit lisätä ja poistaa yhteyshenkilöitä Ticket On-the Web -tilaustyökalussa.
Kyllä uuden työnantajan edut voi ottaa käyttöön. Kortti aktivoidaan ja rekisteröidään MyEdenrediin eri käyttäjätunnuksella kuin edellinen kortti. Käyttäjä määrittelee tunnuksen itse.
Löydät asiakasnumerosi laskusta tai korttien tilaus- ja hallinnointipalvelu Ticket-On-the-Webin oikeasta yläkulmasta, kirjauduttuasi palveluun.
Kortin aktivointi:
- Lataa MyEdenred-sovellus sovelluskaupastasi tai mene osoitteeseen www.myedenred.fi
- Valitse MyEdenredissä ”Rekisteröidy ja aktivoi kortti”
- Syötä korttisi sarjanumero kortin kääntöpuolelta
- Vahvista aktivointi syöttämällä henkilötunnuksesi
- Valmis, kortti on aktivoitu!
Kyllä täytyy, sillä maksukortin tietojen tulee olla ajan tasalla.
Edenred-kortit voit tilata joko työntekijöiden kotiosoitteisiin tai yrityksen osoitteeseen. Jos kortti tilataan yrityksen osoitteeseen, yrityksen nimeä ei tarvitse erikseen lisätä, sillä se näkyy toimitusosoitteessa automaattisesti.
Työnantaja – ota yhteyttä!
Täytä lomake, niin asiakaspalvelumme on sinuun pian yhteydessä valitsemallasi tavalla. Kaikki kohdat ovat pakollisia.
Asiakaspalvelu
(09) 7594 2848 (pvm/mpm)
Avoinna: ma-pe, klo:
9:00-16:00
Askarruttaako henkilöstöetujen verotus?
Lataa selkokielinen oppaamme etujen tarjoamisesta!