Edenredin lounasedulla
voi nyt maksaa Woltissa

Lue lisää

Edenredin lounasedulla
voi nyt maksaa Woltissa

Lue lisää

Löydä uusia käyttöpaikkoja

MyEdenredin uudella karttahaulla

Edenred mobiilimaksut Lue lisää

Löydä uusia käyttöpaikkoja

MyEdenredin uudella karttahaulla

Edenred mobiilimaksut Lue lisää

Arjen tekoja

Pohjola Vakuutus lahjoitti 9600 Edenredin Lounaria Hope ry:lle, joka jakaa lounarit vähävaraisille perheille. Voit osallistua pienelläkin summalla ja tuoda pieniä arjen iloja toisen elämään.

Lue lisää

Lounasetu sopii myös etätyöntekijälle

Pidä palauttava lounastauko myös etänä työskennellessäsi – hae vaikka take-away annos lähiravintolastasi, tai kaupan valmisruokatiskiltä Edenredin lounarilla.

Lue lisää

Liikunta- ja kulttuuritarjoukset

Täältä löydät viimeisimmät Virike-etu tarjoukset Edenred käyttöpaikoilta – käy katsomassa!

Lue lisää

Heinäkuun uudet käyttöpaikat

Heinäkuussa käyttöpaikkaverkostomme kasvoi 119:lla ravintolalla ja 69:llä virike-paikalla. Katso täältä uusimmat käyttöpaikat.

Lue lisää

restaurant

Lounasetu

Syö kunnon lounas niin saat energiaa loppupäivääsi!

Lue lisää Laske säästöt ›

fitness_center

Liikunta- ja kulttuurietu

Hyödynnä työnantajasi tarjoama etu
harrastamalla juuri sinulle sopivia lajeja.

Lue lisää

directions_bus

Työmatkaetu

Julkisilla liikennevälineillä työmatkansa kulkevat
ottavat 2000 askelta enemmän päivässä.

Lue lisää

Käyttökohdehaku

Etsi ravintoloita, liikunta-, ja kulttuuripaikkoja käyttökohdehaustamme.
Mikäli etsimääsi paikkaa ei löydy, add_location Lähetä meille vinkki!

Paljonko minulla on saldoa?

MyEdenredissä aktivoit korttisi, tarkistat saldosi, voit etsiä käyttökohteita kartalta sekä maksaa MyEdenredin mobiilimaksulla.

Kirjaudu sisään

Lataa MyEdenred App Storesta Lataa MyEdenred Google Playsta

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin

Miten aktivoin korttini?

Näin aktivoit korttisi:

  1. Lataa MyEdenred Finland -sovellus sovelluskaupastasi tai mene osoitteeseen www.myedenred.fi 
  2. Avaa MyEdenred-sovellus ja valitse “Aktivoi kortti”
  3. Syötä korttin takana oleva sarjanumero ja henkilötunnuksesi
  4. Luo vielä tunnukset MyEdenrediin, jossa voit
    • tarkistaa edun saldon ja maksutapahtumat
    • maksaa kännykällä
    • muuttaa yhteystietojasi
    • tehdä latauspyynnön edulle (mikäli työnantajasi sallii toiminnon)
    • vinkata paikkoja, joissa haluaisit käyttää henkilöstöetuasi.

 

Mistä näen saldoni?

MyEdenred-sovelluksessa tai osoitteessa www.myedenred.fi. Saldotiedot eivät näy myymälän tai muun käyttöpaikan maksupäätteellä.

Saldon lataa työnantajasi ja lataussykli noudattaa yleensä palkanmaksuaikataulua. Tarkemmat tiedot latauksesta ja sen aikataulusta saat yrityksesi henkilöstöeduista vastaavalta yhteyshenkilöltä.

Kuinka kauan korttini ja saldoni ovat voimassa?

Kortti on voimassa 24 kuukautta sen tilauspäivästä. Kortin voimassaoloaika on merkitty kortin etupuolelle.

Kortille ladattu saldo on voimassa 24 kuukautta saldon latauspäivästä. Näet seuraavan 30 päivän aikana vanhenevan saldosi MyEdenredistä valitsemalla etusivulta “Maksutiedot” > “vanhenevat”.

Missä voin käyttää korttiani?

Edenredin kortteja voi käyttää 14 500 lounaspaikassa sekä 7000 liikunta- ja kulttuurikohteessa. Etsi käyttöpaikkoja. 

Korttini on kadonnut, mitä teen?

Voit sulkea korttisi ottamalla yhteyttä Edenredin asiakaspalveluun ma-pe 9.00-16.00 (09) 7594 2848. Tämän jälkeen ota yhteyttä työnantajaasi uuden kortin tilaamista varten.

Tarkistathan MyEdenred- palvelusta, että osoitetietosi ovat oikein korvaavan kortin lähettämistä varten.

Tarvitaanko Edenredin korttimaksuissa PIN-koodia?

Ei tarvita, maksut tapahtuvat ilman PIN-koodia. Voit tehdä lähimaksuja Edenred-kortilla tai syöttää kortin maksupäätteeseen, joka lukee sirun. Kun kortti syötetään maksupäätelaitteeseen, laite tulostaa kuitin, joka tulee allekirjoittaa.

Miten toimin kun työsuhteeni päättyy?

Varmista työnantajaltasi kauanko sinulla on aikaa käyttää korttia työsuhteesi päätyttyä. Päivitä myös henkilökohtainen sähköpostiosoitteesi MyEdenred-palveluun, jotta pääset kirjautumaan sinne myös sen jälkeen kuin vanha työsähköpostisi sulkeutuu.

Minua on veloitettu kahteen kertaan. Miten toimin?

Ota yhteyttä kyseiseen toimipaikkaan, jossa korttisi veloitus on tehty. Sovi ensisijaisesti kauppiaan kanssa vastine maksamallesi ylimääräiselle suoritukselle, esimerkiksi uusi lounas maksutta. Mikäli tätä ei voida tehdä pyydä kauppiasta olemaan yhteydessä Edenredin asiakaspalveluun.

VINKKAA KÄYTTÖPAIKKA

Löysitkö paikan, joka ei hyväksy käyttämääsi Edenredin maksuvälinettä, mutta jossa haluaisit syödä lounasta tai harrastaa liikuntaa tai kulttuuria? Ota yhteyttä!