Yhteystiedot

Tiedote 
Ruuhkan vuoksi puhelinlinjoilla ja sähköpostien käsittelyssä voi olla pidempi odotusaika. Pahoittelemme tilannetta ja vastaamme mahdollisimman pian.

Onko MyEdenred-haasteita? Katso ratkaisut eri rekisteröitymis/kirjautumisongelmiin ja ohjeet kortin aktivointiin.

10.1.2025 Oman pankkikortin lisääminen
Oman henkilökohtaisen kortin hallinnoinnissa MyEdenred-sovelluksessa on tällä hetkellä häiriö. Korjaamme asian niin nopeasti kuin mahdollista. Pahoittelemme tilannetta. Voit tehdä Edenred-maksuja myös Woltin kautta, katso ohjeet täältä.

1

Ella chatbot

Löydät Ella chatbotin sivustomme oikeassa alakulmassa olevasta kuvakkeesta. 80 % asiakkaistamme ratkaisee ongelmansa Ellan avulla!

Huomaa, että sinun on hyväksyttävä evästeet voidaksesi keskustella Ellan kanssa.

2

Tukisivut

Täältä löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.

Usein kysyttyä

3

Soita meille

Asiakaspalvelumme on avoinna:

Maanantai-torstai: 9.00-16.00
Perjantai: 9.00-13.00
Suljettu pyhäpäivinä

09 7594 2848 (pvm/mpm).

Keskimääräinen odotusaika 8-10 min.

 

Laskutus- ja osoitetiedot

 

Edenred Finland Oy

Elimäenkatu 15
00510 Helsinki
Suomi

Y-tunnus: 1057825-2

Seteleiden palautusosoite

Palveluntarjoaja, toimita tilitettävät Lounas- ja Virikesetelit osoitteeseen

Edenred Finland Oy
PL 5
13101 Hämeenlinna

tai tilaa 100 % vakuutettu Noutopalvelu

Verkkolasku

Verkkolaskuosoite (OVT-tunnus): 003710578252
Verkkolaskuvälittäjä: MAVENTA tai 003721291126

Mikäli lähetätte laskuja pankkiverkosta, käyttäkää operaattoritunnusta DABAFIHH Maventan tunnuksen sijaan.

Paperilasku

Jos ette vielä toimita verkkolaskuja, paperiset laskut tulee lähettää postiosoitteeseen:

Elimäenkatu 15
00510 Helsinki
Suomi